Pauk schreef:Sneeuw? Je maakt toch zeker wel een grapje he?
Nee, echt dikke vlokken!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pauk schreef:Sneeuw? Je maakt toch zeker wel een grapje he?
mereltje22 schreef:RUBYWHITE schreef:Net minder succes gehad met de geboorte van een kalf *snik* da erbij maar hij is toch dood geboren. Dik 2u mee bezig geweest ... zal zo de foto`s uploaden moet even fenegriek bij mijn vriendin halen aangezien mijn zwangere muts wat kucherig is.
geen fenegriek geven!!!! bij dracht het schijnt de baarmoeder te stimuleren! de info kun je vinden op de site paardendrogist. <Mijn merrie ging er heel veel van plassen in het begin v dracht toen ben ik gaan zoeken op fenegriek want dat gaf ik ook schijnt dus de baarmoeder te stimuleren tot verwerpen! die info zetten ze niet op de verpakking. ik ben toen gestopt en heb knoflook gegeven tegen het hoesten helpt ook en is wel veilig!!!
groetjes
Neonlight schreef:Niemand een update voor mij?![]()
Ik weet alleen dat Quick een veulen heeft, maar Naomi had me dat ook ge-smst.
Hier lag vanmorgen ook sneeuw, nu gelukkig weer weg. Vorige week in de sneeuw gezeten, nu is het tijd dat de zomer komt!
merel1618 schreef:meld zich nu ook maar weer![]()
de ergste drukte van de verhuizing en settelen gehad![]()
mereltje22 jou merrie is niet de laatste hoor ik zit vlak voor je met faye scheelt maar een paar daagjes![]()
verder iedereen met veulens gefeliciteerd![]()
en ieder met een verloren veulen sterkte ermee het is niet makkelijk![]()
poging gedaan tot bijlezen maar dat was onbegonnen werk![]()
maar heb alweer lekkere ronde buiken gezien , en erge snoepie's van veulens
hier gaat het rustig aan verder faye groeit goed rond
en de knullen hebben het ook naar hun zin
helaas met snert weer zoals nu(sneeuw in dikke vlokken en hier blijft het dus wel redelijk liggen) kunnen ze niet naar buiten dus laat ik ze maar een uurtje los door de schuur
en dat vinden ze helemaal geweldig.
moet alleen mijn biks verstoppen voor ze.
zodra het weer beter is zal ik ook weer eens een foto van faye maken![]()
.
CubaLibre schreef:komt er gister iemand naar me toe (terwijl ik pics aan het nemen was). . . is die drachtig?? (ja duh hoe blond kan je zijn) dus ik antwoord erg netjes van ja dat is ze en ze is bijna uitgeteld. . . waarop zij zegt: t is dat ..... het me vertelde want ik wist het niet en ik vindt ook niet echt dat je het kan zien. . . . nou ik stond echt met mn mond vol tanden hoor. . .
valt ook echt niet op dat ze drachtig is (megabuik maar ja).
merel1618 schreef:maar neonlight zit gelijk weer achter jou dus je bent niet alleen en minni-mous ook nog
Citaat:Het wordt tijd voor een toevoeging aan het veulenbestand vind ik!