Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 ietsje te vroeg maar zo te horen wel helemaal in orde. jammer dat epona nog niet opengemaakt was, maar ja wie verwacht het ook 10 dagen te vroeg 

Het is gewoon een schattig ding. Valt het op? Ik ben weer verliefd 

) dan komt ie eraan. Gisteren ging hij me wel aflebberen, wel met zijn toch links naar buiten. 
  Zag er echt idioot uit!
  Ik probeer Cantate in te spuiten met veerust, maar erg goed gaat dat ook weer niet. 
  Meestal alleen over zijn rug en kont, omdat hij rondjes loopt durf ik niet op de hals te spuiten, bang dat het in de ogen komt. Maar iets is beter dan niets. 

Bovenop, langs de hals en over zijn toet, vindt hij helemaal niks erg! Heb wel heel veilig spul en omdat je het smeert kun je het heel precies aanbrengen. Er zaten ook nog maar 1 of 2 verdwaalde dazen hoor, veelal gewone vliegen (maar die zijn ook irritant genoeg)                                                         
 ), maar dat spuiten is niet echt fijn voor een veulen. Hoewel ze daar wel mak van worden. 

Merrieveulentje  

(die is vandaag jarig)
  Ik ben eerst weer weg naar Orchid.                                                         
  Ik dacht dat de merrieveulens op waren, maar er is er toch nog eentje onderin het vat blijven zitten. 

Mijn veulen is nu bijna 2 weken oud en ik merk dat die heel veel energie heeft. Tjonge zeg wat is me dat een bokkesprong ding. Ofwel heeft dat te maken dat ze tijdens de middag op stal staat met die hitte. Ze lopen s'morgens vroeg en s'avonds na 20u buiten.                                                         
 Ze zijn om 9 uur weer naar binnen gegaan. Epona getemperatuurd: 37,4 dus perfect. DA komt voor in de middag nog een keer spoelen, maar die temp is een goed teken toch?                                                         
                                                         petraaken schreef:Mijn veulen is nu bijna 2 weken oud en ik merk dat die heel veel energie heeft. Tjonge zeg wat is me dat een bokkesprong ding. Ofwel heeft dat te maken dat ze tijdens de middag op stal staat met die hitte. Ze lopen s'morgens vroeg en s'avonds na 20u buiten.

Leuk hoor! Geniet er maar lekker van!                                                         

Hoop voor jou dat Fleurtje haar veulie er maar snel uit poept!                                                         
 Ook gefelicteerd hoor!!

Bij mij is het *slechts* 2 weken geleden, maar het voelt veel langer. En ik geniet er echt elke dag van, dus ik ben blij dat meneer zich heeft gemeld op 8 juli. Ik kan me niet voorstellen hoe die merries dat nu volhouden met dit weer en de baasjes die nagels en tenen al weg hebben of gaan (geg)eten.