Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gelukkig valt het mee en hoe blij kan je zijn met mest dan
. Legde mijn hand op haar buik en ineens voelde ik een voorzichtig schopje.
ik denk dat het veulen dan wat rommelt waar ze last van hebben. Ik laat voor de zekerheid wel altijd dierenarts komen. Na zoveel pech liever een extra dierenarts rekening als geen veulen.

Ik heb in het vorige topic ook al meegelezen, erg leuk en leerzaam. 
.
. 
Geniet er maar lekker van
Geweldig je aangespoelde walvis
hahaha die foto van je camera. Mooi dat ie t doet!
Snap ik ook wel. De laatste loodjes nog!
Mooi buikje!
En direct de maand foto's gemaakt. Iets vroeg maar ach

.
.
.
. Hele opluchting!
. Wat is dit genieten om dat zo te zien
.
corinadrenth schreef:Weet iemand dat hier. Metacam..mag je dat geven aan drachtige merrie
.
.
. 

corinadrenth schreef:Weet iemand dat hier. Metacam..mag je dat geven aan drachtige merrie

Ik ben ook na 2 maanden al gewoon weer begonnen,

MarrieLeen schreef:Kabayo, dankje! Het was inderdaad een laat veulen. Eind juni.Ik ben ook na 2 maanden al gewoon weer begonnen,
maar het gaf mij (waarschijnlijk vanwege het eerste veulen) wel wat spanning om te gaan rijden met veulen nog in de box.
Vandaar dat ik nu blij ben dat ik gewoon weer ongecompliceerd kan rijden. Moeders gaf er namelijk niks om.
xYaartje, fijn dat het weer goed gaat met de kleine! Kan ook best zijn dat ze wat last heeft gehad van het veulen in haar buik.
goldenarrow, ze probeert zichzelf nog een beetje privacy te gunnen zo.
Ik heb gisteravond voor het eerst het veulen gevoeld (denk ik?). Ze was wat onrustig met haar achterbeen,
zonder aanleiding, beetje stampen en doen. Dus ik dacht, eens voelen, en ja hoor, de eerste bonkjes.
Weten jullie wanneer je normaal zo'n beetje voor het eerst beweging kunt voelen?
.
. 
):