Gefeliciteerd Cynthia, een flinke jongen zo te zien Ook alles wel met mama?
Linda: hoe doet Jupi het nou?
Annikab
Geplaatst: 27-04-17 21:22
Ik meld me ook maar weer eens. Ik lees altijd trouw mee, maar met m'n merrie op een uur rijden afstand merk ik toch dat ik minder dagelijks te melden heb...
Linda, sterkte met het verlies van je veulen. Ik hoop dat je merrie er snel bovenop is.
Cynthia, gefeliciteerd met je hengstje! Mijn merrie had dezelfde uitgerekende datum als Fi, maar hier gebeurt helaas nog niks...
Jupi haar temperatuur lijkt stabiel 37.9 te blijven. Vanacht een paar keer cam kijken of ze geen koliek krijgt maar het lijkt (waar kan ik dit afkloppen?!!!) gelukkig goed te gaan.. ze is wel nog verdrietig maar ze eet, poept en slaapt.
Hier gaat alles prima met moeder en dochter, Pebbles loopt al redelijk goed mee aan het touwtje(vanavond pas de 3e x), de shetten staan er inmiddels ook bij in het weiland(stonden apart, maar Sterre is een echte shet en laat een draadje niet in de weg staan als ze echt ergens opaf wilt) en diet gaat goed zolang de shetten een gepaste afstand houden, anders herken je Misha niet meer terug(van engel tot terror duivel).
Izzy zit inmiddels op de 250 dagen dracht, dus dat diurt nog wel even, wel moet ik eerdaags de grote deur gaan gebruiken, want haar buik past bijna niet meer door de kleine deur(staan in een ouderwetse schapen stal)