Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarijeR schreef:AZ gefeliciteerd!
![]()
Loop je toch ruim een maand in op dit jaar toch?
Al_Zawraa schreef:Bedankt allemaal!MarijeR schreef:AZ gefeliciteerd!
![]()
Loop je toch ruim een maand in op dit jaar toch?
Ja, idd Marije, dit jaar was ze 10 september uitgerekend en volgend jaar dus 2 augustus, dus dat is echt heel fijn. En dan bevalt ze ook (tot nu toe) nog altijd 2-3 weken te vroeg, dus dat wordt waarschijnlijk half-eind juli een veulentje.
Vulina schreef:Hier twee jonge kindjes; èèn van net èèn jaar en de andere wordt over drie weken drie. Beide jongens.
Ik ben blij dat het geen baby's meer zijn..
Paarden zie ik genoeg, werk er mee. Maar het is altijd plannen... vooral voor je eigen dingen, zoals rijden. Heb ik na de jongste nog niet weer gedaan. (Ook omdat ik eerst 10 kilo wil afvallen voor ik op het paard stap) Ze gaan wel altijd mee de stal in, dat zijn ze gewend. Kleine gewoon in de box in de stal, kan ik mijn werk doen
Qua waken; ieder zijn eigen. De èèn kan geen camera/alarm veroorloven, de andere geen plek met wifiUiteindelijk zijn we allemaal even wijs met onze paarden/pony's, dus de verwijten lijken me onterecht. Als je geen risico wilt lopen moet je niet gaan fokken.
jolandje schreef:ik heb een volgtopic gemaaktkomen jullie even kijken en volgen?
[KS-MK] 2 bijzondere AMHA veulentjes verwacht bij Josta Minipaardjes
kiki1976 schreef:Gefeliciteerd AZ!
Als ik het zou over moeten doen dan ja toch weer wel kids. Ondanks het bij de oudste toch echt wel tropenjaren waren. Was een echt mama's kindje..... pfff drama als ik uit het zicht was.
Sliep pas voor het eerst door met 13 maanden.
Ziekenhuis in en ziekenhuis uit....
Jongste, ach zolang je die in een strak ritme hield, super makkelijk.
Maar nu als ik naar zwangere dames kijk, dan heb ik soms echt zoiets van "jij liever dan ik" of "succes hahaha".
Zou er ook echt niet meer aan moeten denken om nu nog een baby te hebben. Pfffff voel me dan best wel weer oud haha, en dat valt nog reuze mee.
Zo rustig en meegaand Bo de laatste tijd was, zo'n stuiterbal was het vandaag met rijden. Constant willen ploffen, bakkabouters zien, totaal niet opletten. Ja alles om haar heen....
In galop wegschieten, bokken.....
Slecht weer in de lucht![]()
Degene die na mij ging rijden had precies hetzelfde, ook al zo'n stuiterbal.