Grappig dat hij als zwart bij horsetelex staat. Dat is de enige vader die er ineens tussen staat. Hij heeft het ook vanuit de moederlijn. Maar daar houdt het bij een donkere isabel kleurige merrie uit 1876 op hahaha
Leuk dat je dat allemaal terug kunt zien. Kijk jij op horse telex? Machtig interessant al die kleuren, maar ik heb er werkelijk waar geen verstand van. Ik heb voor deze dekking kleur advies gevraagd omdat ik bang was dat bruine voorouders ook een bruin veulen kan geven, maar heb gelukkig maar 50/50% kans
lekker verdeeld, hele jaar veulentjes bij jou hihi leuk!! Ben op een of andere manier extreem benieuwd naar het veulen van Empty x Lorenzo... geen idee waarom eigenlijk haha
Setteli
Geplaatst: 30-01-15 11:20
Dit is mijn combi
Soyance (roepnaam Jazzy) Jazz x Belisar x Stuyvesant xx
x
Don Cremello du Bois
Diane_Basje
Geplaatst: 30-01-15 11:24
Ja dan plaats ik toch ook nog even een keer mijn combi's
Rosalien
X Twisthoeve's (G) Rhydaman
Boothsdale Dolly Mixture
X Kastanjehof Amico
Lustoord Jorja
X High Flown's Viper
Laatst bijgewerkt door Diane_Basje op 30-01-15 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt
zwijmelt weg van die uber schattige welsh A pony's
miicchhellee
Geplaatst: 30-01-15 11:53
Lincom's Celebration (Caretino x Corofino) EMTP 80 - elite
X
Fleetwood Mac CL (Gribaldi x Havidoff) GGK
Al_Zawraa
Geplaatst: 30-01-15 11:58
Wat een gave combi's zitten er toch tussen! En naast Arabieren zijn Welsh A pony's toch echt mijn favoriet, ben heel benieuwd naar al die schattige veulentjes.
Nicole, ik vind jouw combi ook héél gaaf, vind je merrie zo aansprekend!
Hier dan ook nog een keer mijn combi's voor dit jaar.
Aziza (Ansata Sinan x C. Samila van Milak AA)
x
GR Lahab (Al Lahab x GR Nashidah van Classic Shadwan)
en
Mausi, officieel GR Bint Shadwan (Classic Shadwan x Shanaya Bint Najdi van Ansata Najdi)
x
Amirat Al Ashaanon (Ansata Najdi x Imperial Baalorah van Imperial Baarez)
En op die van Aziza hoeven we niet zo heel lang meer te wachten, wat foto's van vandaag, 325 dagen.
Dank je wel al is ze momenteel verandert in een pitbull!! GR Lahab poeh dat is een lekker ding! En Mausi weet gewoon dat ze uberknap is Woehoee Az haar uier begint nu echt op te schieten!!
Setteli ik ben ook erg benieuwd naar jou combi! Wat hoop je zelf?
miicchhellee knappe merrie ben benieuwd wat er uit komt!
Wat hopen jullie zelf (buiten feit dat natuurlijk gezond het aller belangrijkste is!)
Bij mn jonge merrie hopen we uiteraard op een zwart hengstveulen, als het een beetje kan met gave aftekeningen haha. Mijn andere merrie hoop ik vnl op een mooi veulen, mooi type hoofd, veel bot, massa aan beweging . gewoon een heel mooi typje. kleur maakt hier weinig uit, ik hou gewoon van schimmel haha.
Ik heb een zwart hengstveulen met niet al te veel wit besteld. Maar heb de bestelling veranderd in een merrie veulen. Hoop eigenlijk echt dat het zwart wordt alhoewel de kans heel klein is.