Hier nog zo'n 80 dagen te gaan. Het zonnetje schijnt en de paardjes genieten.
Rechts staat Raven, haar buik zie je zelfs vanaf mijn balkon goed.
polleman
Geplaatst: 08-02-13 17:21
ze is er klaar mee
de uier foto`s van eergister,
foto`s zijn met mijn telefoon gemaakt en de hars dopjes zijn daar wel te zien maar hier is kwaliteit minder, dus slechte zichtbaar al zie je hem op de onderste foto in echt zijn ze iets groter,
Laatst bijgewerkt door polleman op 08-02-13 17:55, in het totaal 2 keer bewerkt
dustinlover dat denk ik op zulke momenten ook!! heb nog even uier foto`s toegevoegd, maar kwaliteit is niet echt best, op de originelen foto zijn de hars dopjes goed zich baar maar hier niet echt, sorry daar voor probeer ander morgen met de camera misschien is dat beter, ze staat steeds te gapen en van zulke spleet ogen ze is echt kapot, ze begint de staart steeds meer te dragen en banden aan de linker kant zijn al stuk slapper recht kant nog niet,
hier een foto zo als ze de staart draagt op moment
Whis_Serada
Geplaatst: 08-02-13 17:58
Whisper vanmorgen
Whisper de straks
Dus er is wat aan het gebeuren daar in die melkbanen whahah
Hihihi als de beebjes eenmaal gaan komen schiet het voor iedereen een beetje op.
paard89
Geplaatst: 08-02-13 18:34
CC: Heerlijk plaatje en mooi buikje! DL: Gelukkig viel het mee Polleman: Die uier begint al mooi te vullen! Patrick: Uier wordt al voller. Nog niet heel veel, maar kan heel snel gaan. Cytnhia: Nog een kleine 2 maand. Schiet lekker op!!
Net de DA gehad voor de laatste entingen. De veulen hebben hun basisenting gehad. Ze liep ook langs mijn drachtige merrie en zei nog: Wanneer is die merrie uitgerekend, april?? Ik moest lachen en zei dat ze nog tot juni moest Ze kon het haast niet geloven Die merrie is altijd heel dik als ze draagt, veulen heeft vast een groot zwembad daarbinnen.
cynthia ik heb je een mail gestuurd met de twee foto`s, kan je het misschien wat beter zien, kwaliteit is erg slecht als je het eerst op de pc zet dan in mijn album en dan op bokt, snap niet waarom, want op mijn pc kan je het wel zien en voordeel is dan dat je ook kan inzoomen,
paard89 hahaha merrie laat veulen al vast wennen aan Nederland veel natigheid
Tjinta
Geplaatst: 08-02-13 19:11
Jaaaa Whisper haar uier komt in beweging. Zul je zien Patrick dan gaat t ineens hard en mag de koffer van Whis-Serada op stap!!
Uier van Bonita doe t ook gestaag! Spannend hoor.
Cynth op 59
DL gelukkig nog in leven. Fijn dat het meeviel. Dikke wang is ook niet grappig, maar hoofdzaak: geen pijn!
Paard89 Leuke film... Kun je uren naar kijken he? Die kleuters die heerlijk aan het spelen zijn. zouden ze de sneeuw ook zat zijn? hihi en zelfs de DA vond haar dik dus?
Crazycat ja zelfs op afstand zie je de buik... Alles gaat dus goed met Raven??
ja met Raven gaat alles prima, die draagt heel gemakkelijk en gallopeert (of tolt) nog zo in de sneeuw tegen de berg op. Ik mag er alleen niet meer op dat vindt ze duidelijk echt niet leuk meer.
Paard89 wat een leuk filmpje. Heerlijk dat spelende grut bij elkaar.
Cynthia82
Geplaatst: 08-02-13 20:28
Tjinta schreef:
Jaaaa Whisper haar uier komt in beweging. Zul je zien Patrick dan gaat t ineens hard en mag de koffer van Whis-Serada op stap!!
Quibje je kunt jezelf zo gek maken en dan is dat topic wel fijn om te vragen enzovoorts Ik vind het ook altijd zelf heel interessant om dingen over bevallingen te lezen van bijvoorbeeld SA ofzo.. Ik sla niet alles op helaas, maar als er dan zoiets soort gelijks gebeurd dan weet je zelf niet iets meer what to do en hoe vaker je het meemaakt des te meer je leert