Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Kyara, in 2009 heb ik ook in de stal geslapen, nou ja, geslapen......het was koud (eind april, begin mei en nog nachtvorst), de zwaluwen begonnen om half 5 al te kwetteren en te vliegen, een pony snurkt gigantisch en eentje die nogal hengst is weet zelfs te hinniken en brullen in zijn slaap.Ook geen oog dicht gedaan. Ik ging om half 7 dan ook weer naar huis om nog wat te slapen. Veulen is uiteindelijk tussen half 10 en kwart over 10 's morgens geboren, toen ik thuis lag bij te slapen.
Giolli schreef:Ik zit er trouwens sterk over na te denken om beeb toch Hakuna matata te noemen. haha!! roepnaam: Hagune.
pretty schreef:Sioux ziet er volgens mij ook echt hoogdrachtig uit,en geen 200 dagen,eerder 300 inderdaad. Heb je al eens je DA geraadpleegd?
Zou me ook niet verbazen als zij in april al moet,maar het is wel een raar verhaal dan zeg!
Ze is toch gescand op tweelingdracht hé?
Giolli schreef:En over slaapgebrek, dat zal hooguit mis. een week zijn!
Onze merries moeten 11 maand dragen voor een veulen dat wij willen. Daarnaast nog niet eens de opvoeding van moeders bijgeteld...dan is dat weekje niet slapen toch wel het minste wat we terug kunnen doen!!!!!!