Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan is dat weekje niet slapen toch wel het minste wat we terug kunnen doen!!!!!! 
Eens komt het er uit... Kegelen en slappe banden kunnen ineens heel snel gaan...
Neonlight schreef:Kyara, in 2009 heb ik ook in de stal geslapen, nou ja, geslapen......het was koud (eind april, begin mei en nog nachtvorst), de zwaluwen begonnen om half 5 al te kwetteren en te vliegen, een pony snurkt gigantisch en eentje die nogal hengst is weet zelfs te hinniken en brullen in zijn slaap.Ook geen oog dicht gedaan. Ik ging om half 7 dan ook weer naar huis om nog wat te slapen. Veulen is uiteindelijk tussen half 10 en kwart over 10 's morgens geboren, toen ik thuis lag bij te slapen.
Zonet in de bak gespeeld, heerlijk vind ze het. Ging niet zo mal als v/d week en merk toch wel dat ze na een paar uitspattingen Noah niet zo goed meer bijhoudt, dan neemt ze slim de binnenbocht, haha!
Ik lag dubbel en kon nog net het evenwicht bewaren, Heaven keek lekker sneaky om d'r heen. 
Merries blijven sowieso wel een aantal jaar, tenzij er echt kopers zijn met zeer veel interesse. Hengsten worden aangehouden, maar gaan naar de opfok. Daarna kijken of ze naar de hengstenkeuring kunnen. De rest wordt dan geruint en klaargestoomd om de sport in te gaan!
Giolli schreef:Ik zit er trouwens sterk over na te denken om beeb toch Hakuna matata te noemen. haha!! roepnaam: Hagune.
ik heb nu al de hele tijd dat liedje in m'n hoofd, van timon en pumbaa haha
pretty schreef:Sioux ziet er volgens mij ook echt hoogdrachtig uit,en geen 200 dagen,eerder 300 inderdaad. Heb je al eens je DA geraadpleegd?
Zou me ook niet verbazen als zij in april al moet,maar het is wel een raar verhaal dan zeg!
Ze is toch gescand op tweelingdracht hé?
.....ben er wel een beetje zenuwachtig van geworden hihi.... 
Vermoed zomaar dat die van jou evenver, danwel verder is.
We zien wel hoe het loopt, verkopen kan ik waarschijnlijk toch niet eens, heb te snel een band met het veulen waarschijnlijk.
)Giolli schreef:En over slaapgebrek, dat zal hooguit mis. een week zijn!
Onze merries moeten 11 maand dragen voor een veulen dat wij willen. Daarnaast nog niet eens de opvoeding van moeders bijgeteld...dan is dat weekje niet slapen toch wel het minste wat we terug kunnen doen!!!!!!
)
Anders zou ik het Marit niet aan doen aangezien ze geen papieren heeft en het veulen mij dus niks tot weinig zal opleveren.
)
heel benieuwd wat daar uit komt. Zelf ook 2x meegemaakt op de manege waar ik les geef. Wel een vraagje, wat zouden jullie doen; merrie moet ongeveer 10 juli bevallen en voor 10 juni ingeent worden. Zouden jullie eerder doen en evt. een x extra of niet.