dat weet ik nog wel, maar als je dan ook nog de Marestaresite gaat uitpluizen........
PureSylk
Geplaatst: 10-12-09 22:40
Haha, ja dat zou wel te ernstig worden.. Ik kan de ezeltjes niet zien? Wil niet connecten.. Hmm, even bij een andere cam kijken of t aan mij ligt T ligt niet aan mij..
Als je de bevallingen wilt volgen moet je het barn alarm aanzetten, dan krijg je bericht als het zover is
Gem
Geplaatst: 11-12-09 00:10
Hemel.... ik kan me de nachten goed herinneren dat ik pas om 02.00 naar bed ging en soms zelfs na een kwartier alweer eruit gesmst werd omdat er weer een merrie van een Bokker ging bevallen . Het was vaak ook wel errrrrug gezellig! Heb menig uurtje 's middags even in moeten halen .
Nicole288
Geplaatst: 11-12-09 00:15
Ik heb er dit jaar meer dan 80 gezien.. Dat ga ik volgend jaar niet halen, dan zet ik het barncam alarm niet meer iedere nacht aan (zeg ik nu dus he.. )
zo ik kom hier weer even binnen vallen.. maare ik wil wel een poging maken voor een lijstje wat nu nog moet en evt voor de jan merries?? ik ben morgen toch vrij..
zo ik kom hier weer even binnen vallen.. maare ik wil wel een poging maken voor een lijstje wat nu nog moet en evt voor de jan merries?? ik ben morgen toch vrij..
zo hier is die dan! is wel even zoeken geweest want nog niet alle datums zijn bekend en heb eerlijk gezegt geen zin om elke stal af te gaan zoeken of er miss wel een merrie is die in januari moet veulenen.. maar hiermee kunnen jullie wel weer even vooruit..