Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!! Ik wacht met spanning op haar eigen fototopic !!                                                         

ze is dik ,man man man  

)

dus toch nog een veulen in 2006!! Proficiat!

!Gefeliciteerd! 

, ook de darmpek er al af?                                                         
  Orchid's uier is het achterste stukje nog voller..                                                         
 Maar ze had zelf nog last van haar buik en steeds als hij er bijna was ging zij weer een rondje draaien. Hij heeft drie keer gelegen tussen steeds wel een half uur zoeken door, voordat hij wat binnenkreeg. Maar goed, nu in de gaten houden, maar als het eenmaal een paar keer gelukt is komt het goed. Ik hoop dat Epona zich ook snel beter gaat voelen, die had wel last van dat spuitje. Nageboorte was wel compleet, wel wat gescheurd, maar niet echt stukken weg. En ze wilde ook wel tussendoor eten en drinken. Vanavond als het afgekoeld is lekker naar buiten en dan voorlopig overdag nog maar op stal met die zon.                                                         
Nicole288 schreef:
Amandake - Fleurtje - ergens dit jaar
Dienie - Sissie - 4 augustus
De merrie van Andrea37
En jouw merrie nog Orchid.
Verder nog iemand, dan zet je merrie er maar bij

Jammer dat jullie nu nog net te laat waren met open maken. Maar gelukkig is alles goed gegaan.

3 keer raden wat hij dus door de bak heeft gedaan. 

Wordt een eenmalige poging, wilde dat zelf voorstellen maar hij was me voor. 
  Mooie deal dus!