Dat begint er wel op te lijken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maroes schreef:Er staat onderin bij de cam van Brandi testing 7.2 on ph.
daantjuhhh schreef:maroes schreef:Er staat onderin bij de cam van Brandi testing 7.2 on ph.
is dat een teken dat t een x snel gaat gebeuren dan??
ja sorry ik kom miss een beetjeover, maar ik ben pas nieuw..
MarianneR schreef:Ha, Frosty is nog niet begonnen zie ik
Zijn jullie trouwens als Barnbuddy's aangemeld? Krijg je dan een beter beeld ofzo?
Annetje schreef:Maar 1 tot tien wat eigenlijk? Een bepaald hormoon ofzo?
Annetje schreef:Mandy ( http://www.sawyercreek.com/page5.htm ) loopt ook rondjes, terwijl ze anders altijd rustig stilstaat in een hoekje.
maroes schreef:Er staat onderin bij de cam van Brandi testing 7.2 on ph.
Ja ze testen daar de melk en de waarde geeft aan hoeveel kans je heb op dat de merrie gaat bevallen.Volgens mij zijn de cijfers van 1 tot 10.
MarijeR schreef:Ik wel. Na een leuke aanbieding van hen
De extra's: meer camera's (5, waarvan 2 in Frosty's stal en een 6e voor speciale dingen, o.a. live beelden van shows), snelle refresh (5 sec. ipv 20 sec. op de normale cam), dagelijks uitgebreide updates en korte updates rond het veulenen, uierfoto's, besloten forum, foto's en filmpjes van de paarden....
Annetje schreef:Ohjee ze worden dalijk weer allemaal tegelijk spannend!
Bij mandy zie je nu trouwens ook heel goed die strepen op de buik en billen (wat er volgens Kitten op duidde dat het niet heel lang meer duurde) Ook lijkt de buik wat meer te hangen dan gisteren.
Annetje schreef:Oké over een kwartier moet ik écht van de pc af, dus ze moeten het óf ophouden tot morgenmiddag of nu beginnen
maroes schreef:Annetje schreef:Ohjee ze worden dalijk weer allemaal tegelijk spannend!
Bij mandy zie je nu trouwens ook heel goed die strepen op de buik en billen (wat er volgens Kitten op duidde dat het niet heel lang meer duurde) Ook lijkt de buik wat meer te hangen dan gisteren.
Bij de cam van Mandy,is het heel speciaal als ze gaan bevallen,dan pakken
ze de handcam erbij en filmen ze het van heel dichtbij. Afgelopen jaar gezien was echt hel mooi
daantjuhhh schreef:vraag je of een bekende je foon 1x wil over laten gaan als t zover is...
Annetje schreef:daantjuhhh schreef:vraag je of een bekende je foon 1x wil over laten gaan als t zover is...
Mijn zus zit op de andere pc en heeft belooft de merries een beetje in de gaten te houden
Kimmes schreef:Hebben jullie ook dat prachtige regenboog beeld bij Sweet Pea?
Kimmes schreef:Hebben jullie ook dat prachtige regenboog beeld bij Sweet Pea?