Ik heb het liefst een palomino of dunalino met een smal blesje en witte voetjes. Valk zou ook leuk zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

je hebt ook vorig jaar echt een rotjaar gehad en nu dit weer. Ik blijf er regelmatig aan denken en voel met je mee. Ik duim dubbel en dik mee dat je vanaf nu een normaal veulen seizoen hebt. Gelukkig lijkt Winnie er goed onder. Dat is toch al een positief punt.
Dat hoofd daar smelt je toch van 
) bij Yula op een ( Smokey) black blagdon hengstveulen met een wit hoofd en 1 of 2 blauwe ogen
zou ik fantastisch vinden 
ik heb vandaag wel de grootste losse plukken er vanaf gehaald maar een grondige poetsbeurt kan ze wel weer gebruiken. Nu zie je het baby buikje heel goed van voren af

.
Voor de verkoop moeten ze eigenlijk schimmel zijn, dat verkoopt toch het beste eigenlijk. Maar ik vind zelf een bruine veel mooier
Knolselder schreef:Balko, je moet zeggen dat je voor de volgende op een vos hoopt, dan krijg je misschien zwart!
En Muronia je zal zien dat het net die zwarte merrie zal zijn.
Ik hoop uiteraard eerst en vooral op vlotte goede geboortes, maar als ik mag kiezen dan wil ik graag nog 2x champagne en een grulla.
Is het zo dat witte arabieren beter verkopen?
Ik was laatst wat aan het rondkijken omdat het rijden vaak kriebelt. En ik heb vroeger een arabier en een arabier kruising gehad en dat wareb 2 toppers, dus zat weer naar de arabjes te kijken. Maar ik zou dan weer juist liever zwart, bruin of vos let aftekeningen hebben![]()
Maar dat is misschien om ook wel grotendeels omdat ik bij schimmels over het algemeen bang ben voor melanomen. Want ik vind ze verder wel prachtig, behalve de mestplekken

zei ik al dat ze aan het verharen is hahaha. De vogeltjes zijn blij ermee
Overigens hoop ik bij Amber op een zwaar gebouwd hengstveulen. Kleur maakt niet eens uit. Die zou dan wss blijven als opvolger voor Tiesto
normaal is alles voor de verkoop (buiten dan een hengstveulen van tiesto). Maar een vos of vosbonte zou ik wel leuk vinden. 
haar uier was eigenlijk zoals gisteren en ph nog te hoog. Desondanks is ze het afgelopen half uur al 3x gaan staan en liggen, boos naar dr buik en staart zwiepen. Wordt weer een korte nacht als ze dat volhoudt

Een hengst is inpricipe voor de verkoop, tenzij hij echt heel heel heel speciaal & bont is.
??
Wij zijn zo ontzettend trots.

knappe For. Vader van alle drie mijn drachtige merries 
niet normaal, ze is zo huge