Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wens je veel succes voor de komende tijd!

van de merrie van Piarens; merk dat bij mijn Tinker ook.
Piarens schreef:Deze heeft vandaag voor de 2x in korte tijd prison escape gespeeld.. Tijd van haar leven gehad op de wei. Maar baasje had daarna mooi stress want ze gedroeg zich afwijkend.
[ [url=m/WkxE7r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand anders grijze haren van zn geliefde viervoeter...
Citaat:Ja maar op een ander vlak , ze is telkens mega boos op mij als ik ze tijdens het longeren wat sneller wil laten gaan , echt dreigen en oren plat leggen. Een echte bitch dan!
[ [url=m/NRSKxu.jpg]Afbeelding[/url] ]

En heerlijk hoe overdreven de baby van Kate naar een kant ligt. 
Reken jij ook tot de 340 dagen, of tot de 320 dagen voor veilig?
Zou het trouwens ook gewoon aan de vorige eigenaar vragen, dan weet je (mogelijk iets) beter waar je aan toe bent. (never mind zie zojuist dat je dit al hebt gedaan).
(ik blijf maar gaan
)
SunnyHorse schreef:Halsteralarm: huur je die Riv, of heb je deze gekocht. Weet je het merk toevallig nog?
Ik heb hem twee jaar geleden gekocht en weer verkocht. Nu toch nog veulentjes dus via marktplaats weer 1 overgenomen van een fokstal die stopte. Wilde eerst huren maar dan zit je al snel aan een flink bedrag als je merrie wat uitloopt.
Janinevv schreef:Ah oké!
Ik wil testen op dwerg gen en waterhoofd gen voor Friese merrie.
Weet niet zo een twee de benaming moet ik weer even opzoeken.
Dustinlover hoe gaat dat precies via Engeland en ook qua betalen ?
denk dat je via pounds alleen kan betalen met creditcard.
en ook al 200 dagen!
ik reken tot veilig , 320 dagen. Aangezien ze vorige keer dus beviel op dag 317 , denk dat ze het niet laat maakt. Je bokt naam is trouwens heel toevallig een suggestie voor een merrie, met een letter extra. Heet je paard of jij zo? Erg mooi!
DPD was ik begin dit jaar nog werkzaam, maar ik kan bestellen echt afraden. Ze zijn erg overbelast. Dat je je pakket krijgt kan zo 3 weken langer duren. Ik ga er van uit dat de winkels wel open blijven 
tegen niemand boos.