Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

bijna onherkenbaar zo als schimmel hihi
zo’n nuttig kerstcadeau, heb je ieder jaar opnieuw wat aan
hihi

Chantalll schreef:Ze zal sowieso wit doorgeven, maar ik hoop stiekem wel op gewoon normaal wit ...
Bruin, vier witte benen, bloesje of lolletje. Het hoeft van mij niet zo extreem als haarzelf.
?
Ik lees ook nog steeds mee hoor, alleen het reageren heb ik meestal niet echt de tijd of energie voor. 2018 is nog niet helemaal mijn jaar zeg maar.
Hoe oud is ze daar?
Hopelijk valt het mee.
Fijn dat ze het zo goed doet!! Benieuwd hoe ze er van het voorjaar in haar gladde vachtje uit zit.
Dus voor een extra boost, die heeft daarna nog even met een dekentje opgelopen en daarna ook geen problemen meer gehad (zie onderaan deze post).

en dan te bedenken dat ik er altijd bij stond te assisteren met opvoelen en insimineren
knap paard
.En net als de meeste hier kan ik niet wachten tot het zover is!!
Qua aftekening, maar ook wel iets in type, leek het haast alsof ze veulens geswapt hadden in de buik 
heb je al een hengst in gedachte voor je merrie?
hebben ze toch een zichtbaar mooi plekje 

Vulina schreef:Hier ook geen veulenprik. Wel enten we de merrie aantal weken van te voren. Veulen móét gewoon drinken binnen een uur, daar helpt een veulen prik niet bij ben ik bang..