linda2008 schreef:Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes!!
Jupi bleef maar treuren en rouwen en begon daarbij in een soort "shock" te raken wat voor ondertemperatuur zorgde. Dus ik heb helaas het rouwen toch moeten onderbreken en het veulen weg moeten halen. Lekker ingepakt in de kudde op de wei gezet. Ondanks dat ze het daar niet mee eens was, hoop ik dat het voor afleiding zorgt... straks weer tempen en binnen halen
alle zorgen zijn dus helaas nog niet voorbij....
Ik wil me inderdaad graag over Bucks gaan fermen, maar dan wil ik toch graag dat Jupi zich weer goed voelt
Cynth, wat is Vie gegroeid zegmijn hemel wat een dame al!!
Manda, gefeliciteerd!! Ik zou er vooral niet te lang bij stil blijven staan, maar dankbaar zijn voor de goede afloop![]()
Verder sla ik vast een hoop mensen over, sorry daarvoorje leest toch alles maar met een had oog...
Onder tempratuur ...hoeveel..?
Lady had steeds 36.6
Ik zou haar persoonlijk dan op stal houden als ze shock heeft. Evt buurman-vrouw er naast..
Ik vind dit heel eng en ga direct weer terug naar mijn ervaring... Lady had op het laatst weer 37.6 dus dacht dat het beter ging. Dit was echter schijn bedrieg. Ze had onder tempratuur in een neerwaartse spiraal (shock) en daarbij koorts er overheen. Je denkt dat het dat beter gaat... Niet dus
Evt even laten spoelen?