Als ik ooit een kindje zal mogen krijgen, moet ik het dus zo plannen dat mijn verlof in het veulenseizoen valt
haha zo doe jij dat dus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ik ooit een kindje zal mogen krijgen, moet ik het dus zo plannen dat mijn verlof in het veulenseizoen valt
haha zo doe jij dat dus
Gelukkig heb ik er maar 1 anders kon ik er defenitief een kruis over trekken denk ik.
Mijn grote rijpaard en mijn grote liefde heb ik ook moeten verkopen,ik dacht dat het na 5 jaar wel zou beteren maar niet dus. Ze moeten echt al heel oud zijn voor ze voor zichzelf kunnen zorgen die kinderen.

Het is zwaar, punt
Mààr als je naar je kind kijkt is het alles wel helemaal waard 
Ik werk avonden en sommige weekends, dus ik ben 3 jaar aaaaltijd bij haar thuis geweest, ik voel me altijd zo slecht als ik haar ergens moet 'dumpen'. Zo voelt het echt bij mij..
) bij eentje

.
geweldig!! haha
)

Genoeg mensen die gewoon een pony willen waar hun kinderen vast op kunnen lessen en wedstrijdjes op kunnen rijden hier in de buurt, dan doen we het maar met een soort huur contract 

Mausi is vandaag drachtig gescand

AZ gaaf, al je kunst en vliegwerk heeft dus zin gehad. Fijn!!
MAAR, dan moet ik wel zien inderdaad dat ik iemand bij heb om op haar te letten wanneer ik de aarden voorbereid of de ring in moet...
(en ben ook minder gaan werken, en ben niet rijk)