Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stal_HD schreef:Ik heb hier ook wel eens van die rare merries of laten we zeggen alleen flirtje...
Gisteren alles geënt. En flirtje laten scannen. Helaas toch niet drachtig. Begon de laatste week toch wel te twijfelen, maar nu weet ik het zeker. Nu wachten tot ze eindelijk weer hengstig wordt en dan een swapje doen. Het moet toch ooit eens lukken???
en die van mij wordt er ook niet jonger en slanker op
. Veel succes.
Mooie merrie, reuze benieuwd naar haar smurfje!
Dustinlover schreef:Yello, jij fokt toch wel meer? Tenminste dacht jou eerder te hebben gezien in de vorige DBT's. Ik heb toen een 2e handse voor 350,- gekocht. Vond ik goed te doen
hier stopt het dus wel even! Maar vorig jaar heb ik wel een beetje meegekletst in het dbt inderdaad

is altijd wel geïnteresseerd in de mannen
:

Zwanger zijn is heul zwaar...
) Zou niet misstaan onder mijn zwarte kereltje

maar er zijn er al twee die al binnen een maand een veulen hebben, tenminste als ze de 340 dagen niet overlopen. hahahaha. En dan komt er nog 1 in april.
.
We zijn nog maar 37 dagen verwijderd van de dag dat het allemaal MAG gaan gebeuren
kleine troost, een kennis van ons had er vorig jaar 1 die een maand te vroeg was en die deed het perfect. Ze was wat klein en haar vacht was nog niet helemaal compleet dus heeft wel drie maanden onder dek gestaan. Verder een perfect gezond kind