Dit trof ik aan, begin van de avond. En zo'n 3 uur later hadden we dit! Na zo'n 3 kwartier stond ze, en na een ruim uur kwam de nageboorte ervan af Morgenvroeg voor het werk nog eventjes kijken en foto's maken denk ik
Laatst bijgewerkt door Renske_W op 25-05-11 00:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Zal morgen wel wat betere foto's hebben gok ik Sowieso morgenvroeg nog even langs, en dan morgen eind van de middag een uurtje naar buiten Ga nou lekker slapen, morgen weer een lang dagje met werk en paardjes!
Magic_Ice
Geplaatst: 25-05-11 00:12
wat een mooi veulen zeg!
Sigrún werd rond 23.00 wat onrustig, ging liggen, ging dutten en viel dus langzaam omver in haar slaap al liggende, steeds als ze om dreigde te vallen schrok ze zich ene hoedje en ging weer in borstligging.
Daarna wat onrust in de stal, en ze kijkt erg om zich heen... uier leek om 21.30 nog nergens naar en ik verwacht ook nog niets, maar er is wel wat gaande...
Ik heb goed nieuws! Merrie veulen, geboren om 5uur. Binnen 5 min, kwart voor 6 nageboorte eraf.stond om 6uur en is nu de melkbar aan het uitvinden Foto's komen later vanmiddag.. Als ik op comp zit.. Ze heet Kayenne! Een kleine mooie rechte bles!
Cynthia82
Geplaatst: 25-05-11 06:35
Goedemorgen
Renske en Wendy; gefeliciteerd!
Snoevie, heb je je neusbontjes al binnen?
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 25-05-11 06:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Kleine update vanaf computer bij mijn tante: Shanti had even erge last van weeen, ging bijna op Kayenne liggen! Maar na 10 min was dit over. Daarna begon ze met likken/bijten. Ze hapt af en toe nog wel in der kind. Met hulp melkbar snel gevonden.
Anike,dat is toch prachtig,dat je op de nakomeling van je lieve merrie kan rijden
horsii,voor jou en marlis is dat natuurlijk ook gaaf,dat jullie dan samen kunnen rijden.
tja en 18 is natuurlijk nog niet heel oud,maar je doet het dan wel weer wat rustiger aan. misschien dat ik dan voor Ravina een leuke leaser kan vinden ofzo,ik denk dat een jong paard inrijden veel tijd en inspanning vergt.
En Shanti wou dus idd echt geen eerste zijn op de lijst Daar heeft ze snel verandering in gebracht. Zo ik heb mijn broodje gesmeerd, ik ga weer naar achteren naar mijn zusje ( die het overigens gemist heeft ) En kleine bewonderen die al rondjes om mama rent Mama tolt erachteraan Mooi om te zien !