Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Volgende keer beter! Zodra ze echt aangeeft niet meer te willen werken mag ze ook lekker met verlof maar tot nu toe zit ze steeds te vragen om werk...
Talida schreef:Hebben net gister geleerd dat banaan niet goe dis en ook geen stoppend effect heeft....
tal heeft wel wat viezere achterbenen maar kom wel genoeg gewone mest tegen
Neonlight schreef:Zo, ik ben vandaag naar de faculteit Utrecht geweest, alle klanten van daar hadden een uitnodiging gekregen voor een symposium. (Vroeg me af sinds wanneer ik klant daar was, maar Devdan moest zijn sperma-onderzoek daar laten doen)
Symposium ging grotendeels over fokkerij-aspecten, over de dracht en over de veulenbrigade. Erg interessant, heb ook veel opgeschreven.
WilmaNora schreef:Wel goed om te weten dat de DA heeft gezegd dat Yakult geen kwaad kan. Mijn merrie is nu 6 mnd drachtig, en mocht ze erge dunne mest gaan krijgen weet ik nu in elk geval dat 't geen kwaad kan! Tnx!
Het advies van de DA kwam voordat ze als fokmerrie ingezet werd. Voordat we er mee gingen fokken hadden we het al onder controle, dus het ging hier wel over een niet-drachtige merrie.