Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ze kan nog geen afscheid nemen van Uta...
voor Linda en Jupi.. en vriend ook natuurlijk.
Ik duim voor de medicatie.
Kabayo schreef:Polleman jij ook veel sterkte
Lady's veulen heeft ook al een naam. Zoals Linda zegt.. Ze horen niet naamloos te sterven...
Vayana go Lightly
valt me sowieso op dat ze meer en meer in de box staat. Ik overweeg om voor de nachten haar op te sluiten, maar .meestal raakt ze daar heel gestrest van.
) en uier was wel aanwezig maar niet giga vol, dacht niet dat is voor direct.... Ze was op dag 317.

, heb het niet eens kunnen filmen of iets. Best jammer, maar dat het gezond is is natuurlijk het belangrijkste
, en de kinderen zijn er heel trots en blij mee, hij is ook onwijs schattig en piepklein (vader en moeder 81 cm)
hij heeft een brilletje dus wordt wit net als mama (vader is bruin). 

Je ziet nu hoe de placenta in de moeder heedt gezeten, het rode zit tegen de baarmoederwand aan. Nornaal gesproken komt de placenta binnenstebuiten naar buiten door t gewicht wat er nog aanhangt van de pootjesblaas en de navelstreng, tenminste dat is wat ik begrepen heb van docenten hier
dus denk idd dat doordat alles zo snel kwam dat ie niet binnenstebuiten is gekeerd, maar zeker weten zullen we t nooit
Gelukkig lijkt je veulentje nergens last van te hebben
Geniet van t kleintje!
maar je kan jezelf helemaal niks verwijten hoor, echt niet.
Probeer je niet schuldig te voelen. Hoe begrijpelijk je gevoel ook is, je hebt niets verkeerd gedaan en je hebt gehandeld hoe jij op dat moment dacht dat het beste was. Meer had je niet kunnen doen

mijn hemel wat een dame al!!
je leest toch alles maar met een half oog...