Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar balen is het wel.fokfanaat schreef:pretty schreef:Ik zie ineens weer van wie Raisa dat lieve koppie heeft.![]()
Fokfanaat nee hier kwam de hele boel mee met het veulen en bengelde er dus achteraan.
maar laat je dan de hele boel een paar uur aan het veulen zitten? dan kan hij toch niet opstaat, drinken enzo.
). Dus ik had de DA al gebeld en die zei me als het bloed eruit was dat je vanzelf een flauwere plek zou vinden in de navelstreng en je bij voorkeur die brak met je vingers. Dat heeft geen uren geduurd hoor,het veulen was nog helemaal nat,ik denk nog geen uurtje? (is al een paar jaar geleden) Dat was normaal gezien een 7 à 10 cm van de navel. En extra goed ontsmetten een paar dagen.
(beiden gehad)
en ja,ik ga er volgend jaar weer voor om gewoon alle bevallingen tot een goed einde te brengen samen met een gezonde merrie en veulen!
.
Hier is nog nooit iets echt fout gegaan bij mijn merries, maar het blijft toch in je achterhoofd zitten. Zeker met maiden merries zoals Nina is het extra spannend.
tijd hier niet geweest maar ik was op vakantie zonder internet. Nu nog 1 vlucht en morgen weer thuis en eindelijk de paardjes weer zien