Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dustinlover schreef:Ik lees constant de fokker dit en dat.. En ik weet niet.. vind dat zo overkomen van dat jezelf niks weet/kan? Ik praat ook veel met mede fokkers, maar dat zijn gewoon kennissen, vrienden.. Het komt over dat die alles beter weet en dat irriteert een beetje..
Cemlys schreef:Dit was 2 jaar geleden zo n beetje de max
[ [url=m/NBGfLN.jpg]Afbeelding[/url] ]pretty schreef:Benieuwd wat ze zal doen Cemlys. Zullen de spenen nog verder wijken denk je?
Ja schattig kun je het noemen maar ook erg irritant want zo n veulen heeft flink moeite om zo n speen beet te pakken...
OnzeToppers schreef:Dustinlover schreef:Ik lees constant de fokker dit en dat.. En ik weet niet.. vind dat zo overkomen van dat jezelf niks weet/kan? Ik praat ook veel met mede fokkers, maar dat zijn gewoon kennissen, vrienden.. Het komt over dat die alles beter weet en dat irriteert een beetje..
Die mening mag je hebben uiteraard. Het gaat om de fokker van Zigiandra, die inmiddels al bijna 11 is, hij kent haar achtergrond heel goed en ik heb haar gekocht toen ze 5mdn was. Hij kent haar zelf dus ook heel erg goed en wanneer ik vragen heb kan ik nog steeds 24/7 daar terecht (ben er sowieso kind aan huis). Omdat hij haar zo goed kent vertrouw ik inderdaad veel op zijn advies. Niet zo gek toch? Als het je irriteert, kan ik daar weinig aan doen. Niet in iedere post heb ik het over hen, dus begrijp je frustratie niet zo goed eigenlijk maar goed, dat is jouw ervaring.
stal_HD schreef:Inowa ik verbeeld me ook dat ze ietsie gezakt is. Maar kan nog veel puntiger. Ze heeft van zichzelf wel genoeg gewicht... Of lijkt dit zo? Vind haar kleur wel erg lollig zo. Ze is toch gewoon vos?
Neonlight schreef:Niet alleen DL irriteert zich eraan, ik irriteer me er ook mateloos aan. Je vraagt constant reacties van ons, en dan wordt alles weer in de wind geslagen met "de fokker". Leuk dat die fokker diverse keren fokker van het jaar is geworden, maar dat zegt niets over zijn kunde over de medische achtergrond van het fokken, alleen over de kunde om een goed product te fokken met de juiste combinatie.
Je fokker heeft je merrie gefokt, maar heeft nooit een veulen uit jouw merrie gefokt. Hij kent haar misschien goed, maar niet als drachtige merrie.
Zo, ik was even uit de negeer-modus, nu ga ik er weer in. Heb namelijk vanwege dit niet eerder op posts van je gereageerd, omdat het toch geen zin had, je fokker weet het toch beter. Dan ga ik er ook geen moeite in spenderen om adviezen te geven, maar ik wilde wel even zeggen dat niet alleen DL deze mening deelt.