yep yep heel spannend ,momenteel staat er rustig bij ,alleen staart staat niet stil.....ustream staat on ,maar door èèn of andere reden kan ik op de laptop niet chatten....alleen als ik op de pc zit ,daar gaat het wel dus voor diegene die moesten komen kijken ,als het spannend word kom ik meekletsen op de pc
Net terug van stal, even met eigenaar de infrarood camera opgehangen, dus daar word ze nou in de gaten gehouden. Ze was net weer redelijk onrustig, rond lopen, schrapen, rollen. Ik ben benieuwt Hoop dat ze zo bellen dat ik weer terug kan gaan
Hier met Mendy onderhand alweer 2x buiten geweest, vriendin erbij en genieten! Lekker benen strekken op het 'lange stuk' vind ze héérlijk Akira luistert ook braaf en donderdag weer voor de 2e x naar les
Zo renske, dat is snel gegaan!! Ik lig klaar in mijn tent, aangekleed en wel.wordt koud vannacht! Shanti staat nu rustig te eten. Maar daar ben je haflinger voor!! gelukkig heb ik mobiel internet om de tijd te doden.als het begint moest ik zusje bellen, die ligt prins heerlijk in haar bedje
Maseike ze is prachtig!! (ik hoop dat Es ons ook zo'n afscheidskadootje geeft, maar ben bang dat er weer een hengst in zit) Hoe gaat het nu met Mon? Beter?
Jenny: ja dat klopt. Maar kans is ook nog aanwezig dat ik toch ineens wel tussen wekker door in slaap val en het ook mis Nou heb ik wel camera met geluid, maar toch..
Magic_Ice ik vind dit een prachtig afscheidskado. Dit hadden wij nooit verwacht zo,n beauty van veulen. Lopen dat ze kan en ze liet draf en bokjes al aardig zien ha ha ha
Mon is een waakhond je komt bijna niet bij het veulen in de buurt en na horen heeft ze ook iemand gebeten vandaag. Dus dit is duidelijk weer de oude Monchique hahaha.
Pfff tis even te druk om alles bij te houden en bij te reageren, maar alle nieuwe baby mammas, proficiat! Wij zitten op de volgende te wachtne. Merrie heeft wel al geruime tijd ieniminie harsdopjes, maar maakt nog geen aanstalten.
Ik ga weer in de meeleesmodushoek zitten voor nu kom er ergens juni weer uit
Het is heeeeeeeeeeel snel gegaan! Stal eigenaren zaten via de cam te kijken, toen kwam de discussie of z'n vrouw de pootjes zag ja of nee. Maar dat kon echt nog niet. Toch even gaan kijken, hij kwam op stal, lag het veulen erlangs Hij had nog gezegd, als ze zo door gaat, bel ik Renske dat ze terug kan komen. Maarja, het veulen was er dus al voor hij ook maar iets kon doen Foto's komen zo, heb er een paar met mijn mobiel gemaakt. Staleigenaar heeft gekeken toen hij het vlies eraf haalde, en constateerde een merrie! Zijn dochter (4 jaar) had de naam al bedacht voor een merrie. Ze wou Ghost namelijk Gill (uitspreken als Jill) noemen, maar het is toen toch (gelukkig ) Ghost geworden. Dus nou hebben we er een Jill bij Een bruin bonte merrie.