Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en even later liep hij weer terug naar huis (of toch in die richting) dus ik hoop dat zijn veulen niet op hem gaat lijken. Bij ons bleef hij braaf achter 1 draadje waar genoeg stroom op zit
maar bij hem thuis staat er geen stroom op...
petraaken schreef:En we zitten op dag 300.

daar zijn Darlahs tietjes niks bij haha

ik hoop dat ze iig nog mag bevallen op de plek waar ze nu staat. (naar plaats waar shak staat is geen optie, die oom wil ook geen 4 paarden aan huis, en dat begrijp ik ook wel) En dan zal ik een oplossing moeten zoeken.Thomas5 schreef:Ach je vind vast wel een nieuwe stek Mazzel-meid! Snuffel een beetje rond in de buurt of er nergens een wei te huur(of te koop) staat. Succes!
) als dat nou eens op zou schieten..
. Sterkte
Nikita al aan het harsen? Dat is wel vlot.
RUBYWHITE schreef:Net minder succes gehad met de geboorte van een kalf *snik* da erbij maar hij is toch dood geboren. Dik 2u mee bezig geweest ... zal zo de foto`s uploaden moet even fenegriek bij mijn vriendin halen aangezien mijn zwangere muts wat kucherig is.
Ze ziet er goed uit toch?

.

Yootha schreef:En we hebben melk.
,, dus....waken geblazen
guenivere schreef:Dat wist ik helemaal neit mijn drachtige merrie zit ook aan de fenegriek![]()
Maar snel mee stoppe dus.
(of ben ik de laatste tijd zo afwezig
)