hij zou een wormen kuur krijgen voor het eerst dus ik stel de wormenkuur in op 100kilo moest van de dierenarts. dus zo gezegt zo gedaan en ik wou hem in ze mond doen ging ook top, en wou de spuit erin doen en toen spoot die hele spuit leeg in ze mond.
ik helemaal in paniek natuurlijk of je hem nou voor 100 kilo geeft of voor 700 kilo ik snel de spoedlijn gebelt van de dierenarts en gezegt wat er gebeurt was hij zij ja ik ga nu contact maken met utrecht en bel je zo terug ik nog meer in paniek krijg ik nog een hiepperventilatie en ja hoor met 3 min belde hij me terug hij zij (ik kom er meteen aan hij moet met spoed gespoeld worden) dus met 15min was hij op stal. hij drukte bij me vader een recept die die op moets halen bij de apotheke dus hij met een bloed gang naar de dinges toen en was binnen 30 min weer terug, normaal doe je er 30 min heen en 30 min terug over de je kan wel op je vingers tellen hoe hart en hoeveel spoed er achter stond. bij de apotheke moest hij norit halen 50 gr in poeder vorm
en hij heb van 9 tot half 12 gespoeld
en om half 12 de norit erin gedaan
en zou om half 2 terug komen
dus om half 2 nog een controle en hij kreeg nog parafiene dus hij heb lekker de helestal onder gescheten
maar dat maakt niet uit het was erop of eronder.
ik ben echt nog nooit zo bang geweest echt nog nooit ik zit dit nu zo tetype met volle ogen van tranen
ik zag hetal helemaal gebeuren dat ik me veulen kwijt was
de dierenarts zij je moet dit in de gaten houden.
sloom worden niet reageren om de dingen om hem heen ademhaling en als je ieder kwartier jaja ieder kwartier even conteroleren of hij nog leefde door hem aan tetikken en elk half uur (als hij ligt )op telaten staan ivm in coma raken en dan gaat hij door
we konden niet naar utrecht want dan had hij het zeker niet gered
maar gelukkig is hij goed de nacht en ochtend door gekomen en dat was het belangrijkste dat waren de gevaarlijke uurtjes
echt iedere keer als ik ga conteroleren dan sta ik tejanken ik wordt er echt helemaal gek van
heb vanmiddag de dierenarts een flinke grote bos met bloemen gegeven, hij heb tenslote toch zijn leven gered samen met me pa mandy (van lorenz ) ( even voor de mensen van stal) en niet tevergeten door mij
er zijn 5 emmers met water verbruikt voor het spoelen. maar goed hij is er gelukkig nog en het is echt een bikkel mij kerel
ik ga nu stoppen en me tranen weg vegen en dan maar weer naar hem toen en weer janken ik ben blij dat ik hem nog heb
sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt
voor vragen mag je gewoon stellen hoor kan het wel beantwoorden graag de vragen in pascha dr topic

ja gelukkig wel maar ik hen nogsteeds jank buien 

Vind het eigenlijk ook niet kunnen dat die wormenkuur in een keer door schoot waardoor jou veulen teveel heeft gekregen!
 Veel beterschap verder nog ermee. Kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent 

Ze staat weer op dezelfde plek in de bak als vannacht, volgens mij houd ze het zo nog wel even vol tot vanavond, vannacht.                                                         
  Maar, zo te horen duurt het niet lang meer. Spannend!!!!!!!!!!