Ben ik weer, nee Neonlight helaas (nog) geen veulen. Haar uier is nu wel helemaal top gevult, daar heb ik foto's van, maar ik ben te moe om te plaatsen...
Ik kan jullie echt niet bij houden zag heel wat mooie tieten en buiken foto's vooral die merrie van marije! poeh!
Hinke is nog meer vol gelopen ben benieuwd ik neem gewoon aan dat ik spoken zie haha last dat er een paar met vakantie gaan ! veel plezier en ik = jaloers.
youngster gecondoleerd wat onwijs erg voor je vriendin
Antoontje, wat een dikke buik! Mooi hoofd heeft ze, ziet er lief uit.
Moor zwanger? Ze weet het zelf niet! Ze heeft zich gisteren lopen uitsloven en was behoorlijk tegendraads! Maar uiteindelijk wel lekker gereden. Een beeb was weer goed te voelen, gelukkig.
Indian heeft vandaag voor de laatste keer Prednisolon gehad. Nu gaan we nog 1 à 2 dagen door met de Ventipulmin, hopelijk wordt ze nu niet meer benauwd.
Antoontje, jou merrie is echt dik Haha, net als die van mij .
Ik ga dalijk zwangerschaps gym doen met mijn as mama. Ik denk dat ik haar lekker laag, beetje slangevoltes stappen, kleine stukjes draf, want na 10 rondjes longeren gaat ze al uit zichzelf stappen
Pfff... Kan iemand even tegen Macy zeggen dat ze normaal moet gaan doen? Het uier blijft maar groeien en gisteren had ze 's avonds zelfs gele hars op een speen Ze moet het toch echt nog 2 weken binnen houden, dan zit ze pas op 320 dagen...
Bovenaan zit een gewoon 'prutje' maar de onderste is echt nat en plakkerig
Uier vanmorgen:
Verder vindt ze het heerlijk als ik haar schoft, rug en hals ros, ze is vreselijk aan het verharen. Haar achterhand begint wat zachter te worden maar gelukkig heeft ze nog niet echt losse banden. Ze eet nog prima, alleen hooi past nog maar met moeite in die buik dus daar eet ze niet zo veel meer van. Toen ik haar buiten zette, was ze erg vrolijk en ze liep zelfs te piepen toen ik haar naar de wei bracht.
Vandaag was Iwaya weer de pineut voor foto's. Ze lijkt trouwens meer last te hebben van het veulen. De eigenaresse zei dat ze gister veel buikpijn had en geen hooi at. Maar tijdens ons wandelingetje buiten was ze weer helemaal genezen Blije kip! Eigenaresse denkt dat het veulen eerder komt als 1 maart. Haar buikomvang even gemeten vandaag... 2.44 m. Uiers groeien ook echt flink nu!
BINNEN: LET NIET OP VIES/HARIG PAARD
buik rechtsachter:
Buik linksachter:
Banden zijn flink slap aan t worden:
Uier van achter gezien:
Uier van onder:
Toen lekker wandelen Op de foto met Sanne (Veertjuh14 op bokt)
Buik buiten:
Uier buiten. Na beweging wel kleiner.
Alles groeit flink door Nog 17 dagen te gaan...
Laatst bijgewerkt door iwayalover op 11-02-06 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt
MACY HOUD DIE BILLEN NOG EEN PAAR WEKEN GOED DICHT GEKNEPEN A.U.B!!!!!!!!!!!!!!
@Iwayalover Lekker buikje!!!!! en inderdaad dat uier begint al wat teworden, zou inderdaad zo maar eerder kunnen komen. leg je telefoon maar naast je bed. dat worden slapelose nachten
Idd Macy zeg maar tegen je veulie dat het nog veel te koud is om buiten te komen spelen!!! (en te vroeg)
terorita: Ik stond vandaag echt met grote ogen te kijken hoe iwaya's uiers gegroeid waren. De eigenaresse zei ook al dat het sinds gister alweer gegroeid was! Tel. ligt standaart langs mn bed. Gelukkig kan ik nog wel slapen, maar nu begint het wel erg spannend te worden
welt invest zei me niet zo veel. totdat ik je link bekeek Tsjaikovski zegt me namelijk wel wat wist niet dat ie van naam was veranderd mooie hengst hoor