Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
knapperd hoor
Alles goed met moeder en kind?
je ziet dr genieten
maar steek echt mijn hart en ziel in de paarden dus vind het dan altijd naar als mensen twijfelen aan het welzijn (niet dat jij dit doet overigens) Eergisteren heeft ze ng een nieuw pak erbij gekregen en nu ziet het er gwn netjes uit. Niet voor niks dat ik vermelde dat ze snachts ploegdienst had gehad en heel dr stal onderste boven gehaald
. Vind het altijd belangrijk dat de stal idd droog is. Na de bevalling gaat er idd terwijl ze liggen nog een pak bij
veulen ligt dan op een lekkere nieuwe, droge laag. Ik heb hier enkele smeerkezen
. Skye is een propere dame opzich.
. Gisteren avond laat moest ik nog op stal zijn omdat ze een paard kwamen ophalen en toen ik controleerde begon de uier weer op te vullen. Maar ze heeft een rustige nacht gehad. Nova begint nu ook door te vullen en begint tjoepkes te krijgen. Ook haar melk werd al iets plakkerige. Ik gok dat ze vlak achtereen gaan
mss doet vollemaan nog iets voor ze haha. 

Cioccolato schreef:Gefeliciteerd. Mooie tijd. Maar Corneel? Wat is het ras? En de gedachte achter de naam
uiteindelijk geef ik ze toch allemaal een bijnaam.
WatchNow schreef:Cioccolato schreef:Gefeliciteerd. Mooie tijd. Maar Corneel? Wat is het ras? En de gedachte achter de naam
Hij heeft eigenlijk holsteiner ouders, maar ga hem zangersheide inschrijven.
Moest met een C beginnen, ben dan met Cor- begonnen als verwijzing naar vader Cormint. Als t kind maar een naam heeftuiteindelijk geef ik ze toch allemaal een bijnaam.
Alles goed met mama en baby!
Ging heel vlot allemaal. Was direct een hevig manneke![]()
En ben heel blij met zijn witte achterbenen![]()
[ [url=m/i0rRZV.jpg]Afbeelding[/url] ]