Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Cemlys schreef:Precies pretty als ze komende nacht niks geeft dan graag het weekend. Moet morgenmiddag werken, werkedonderdag s ochtends en deel middag en vrijdag hele dag. Vandaag merrie en veulen naar buitenstal verhuizen en hengst naar binnen. Heeft ze in elk geval de stal alleen zo.
pretty schreef:Onze Toppers ze begint eindelijk met uier te maken zie ik.![]()
Die kling ga ik nooit op af. Dat wisselt zo erg! Alleen toen Vera de vorige keer veulende hing er wat bloed aan. Ik liet ze buiten en ze begon.
KN2011 schreef:Mijn merrie is vandaag 370 dgnHoef ik mij nog geen zorgen te maken?
KN2011 schreef:Mijn merrie is vandaag 370 dgnHoef ik mij nog geen zorgen te maken?
Dustinlover schreef:Onzetoppers, dan heeft die zogenaamde fokker het een beetje mis wat testen betreft. Biest word pas aangemaakt tijdens de bevalling dus dat is gewoon onzin
OnzeToppers schreef:Dustinlover schreef:Onzetoppers, dan heeft die zogenaamde fokker het een beetje mis wat testen betreft. Biest word pas aangemaakt tijdens de bevalling dus dat is gewoon onzin
Die 'zogenaamde fokker' (lekker respectvol) is al een aantal keren fokker van het jaar geweest. Ik neem mede daarom (ook gezien zijn jarenlange ervaring) zijn advies ter hartega niet klooien met de uier... Wat een ander doet moet hij/zij lekker zelf weten.
Biest wordt overigens al ruim voor de bevalling aangemaakt.