Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fotsy schreef:vind de reacties ook beetje vreemd, iedereen lost dit op eigen manier op toch? Ik heb alleen een camera en melkstrips en zelfs met een alarm erbij kan je het net nog altijd missen hoor.
Plus als ze hier overdag bevallen zonder enige voortekenen, tja dan heb ik het jammer genoeg misschien gemist, ik kom over de middag een uur naar huis maar voor de rest moet ik wel alle dagen werken hoor. Centjes komen niet vanzelf binnen gerold![]()
Nu ik ga me waarschijnlijk wel een alarm aanschaffen omdat ik meerdere veulens wil fokken maar ik heb er helaas toch ook nog geen gevonden van 500 euro. Nu ik moet echt een halsteralarm hebben, geen singel, gaat niet lukken bij die kleintjes en wil dan ook weer voor de grote kunnen gebruiken. Als iemand een idee heeft?

En ja ook bij mij kan het nog steeds fout gaan. 

inowa schreef:Cynthia daisy ziet er goed uit,vind haar niet zo dik als in de eerdere drachten.
)

Zou er naast de veiligheid ivm dingen die mis kunnen gaan sowieso erg graag bij zijn. Maar eens zien of dat lukt.

Tinniie schreef:Cynthia, ze lijkt ook donkerder van kleur te zijn nu bij Yolo, is dat een teken dat er een smoky blackje in zit?