Hmmm.. Fotsy, ik denk dat ik voor de aardigheid mee doe met pendelen, eens kijken of dat net zo goed werkt als mijn gevoel 
Ja, ik heb mijn best weer gedaan, Tjinta 
Bedankt, dat gaat wel lukken 
Ik duim al jaren voor een palo voor jou, dus ik ga gewoon nog even door. Of... zou ik juist moeten stoppen? Zou dat beter werken? 
Marije, ik denk dat ik Daisy leuker vind dan Amy, maar dat komt denk ik omdat ik meer zwart dan wit mooier vind 
AniekR, Sublime is inderdaag Aa (net als Daisy), dus mijn kans op SB is 17,5% (valk 37,5% en palo 50%).
Ik zag Daisy vandaag en het begint echt op te vallen dat ze rond wordt. Ik vind haar niet dik, maar gewoon echt rond en haar flanken worden echt boller 
Eindelijk wordt Yolooo wat tastbaarder 
Supertof om in het magazine te staan met je merrie! En het is ook echt een gave foto!
Fotsy, ik heb stiekem wel een iets meer SB gevoeletje dan een valk of palo (en bij Ti en Fi klopte mijn gevoel), dus ik hoop dat keer niet 
inowa schreef:Cynthia daisy ziet er goed uit,vind haar niet zo dik als in de eerdere drachten.
Vind je? (ff zoeken
)
3 maanden van TiSento:

3 maanden van Fiore

3 maanden van Yolooo

Bij Fi was ze echt heel dik! Maar vooral grasdik. Ik denk dat ze nu een beetje tussen Ti en Fi inzit, of hetzelfde buikkie heeft als bij Ti 
Pepper heeft echt al een flinke buik zeg!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, Jolandje!
Ik vind deze reacties ook vreemd (en ik ben het 9 van de 10 keer ook niet eens met Luna).
Ja, je bent het verplicht aan je paard om er alles aan te doen om bij de bevalling te zijn, maar hiervoor zijn meer manieren dan alleen een camera.
Bij Jera, Duchess en TiSento had ik geen camera, maar met goed waken en opletten was ik er wel bij (nu heb ik ook wel het geluk dat Dais het duidelijk aangeeft) Met Fiore had ik wel een camera, en ik vind het ook heerlijk, om, als ik 's nachts in de stress wakker word, omdat ik ineens denk dat Dais ligt te bevallen, even mijn laptop vanuit mijn warme bedje te checken. Maar zonder camera kan het ook prima. Er zijn zat mensen met camera die er ook te laat bij zijn.
Ik zie Daisy pas weer volgende week donderdag. Ik ben heel benieuwd of ik dan een duidelijk verschil in haar bolle buikkie zie 
Ik denk ook dat ik pas weer over twee weken in dit topic te vinden ben. Ik ga nog één dagje werken, dan een dagje op stap met mijn vriend en dan een weekje in de zon liggen met een vriendin op Mallorca. Dus tot over twee weken!