Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
InekeH87 schreef:ik lees altijd wel mee, maar heb nu even tussendoor een vraagje. Mijn merrie is nu bijna 7 maanden drachtig. Ik zit al een maand of 3 zonder zadel en met een beetje geluk komt de zadelmaker eind deze maand een nieuw zadel aanmeten. Maar ik weet niet in hoeverre de babybuik dan invloed zal hebben op het op maat maken van het zadel. Het is natuurlijk zonde om als de beeb er is het zadel opnieuw aan te moeten laten passen. Daar komt nog bij dat ik weet dat de merrie rond half januari niet meer onder het zadel wil lopen, dan mag ze lekker met zwangerschapsverlof. Wat vinden jullie, voor die paar weekjes rijden nog een zadel aanschaffen of wachten tot het veulen er is?
gr_roos schreef:InekeH87 schreef:ik lees altijd wel mee, maar heb nu even tussendoor een vraagje. Mijn merrie is nu bijna 7 maanden drachtig. Ik zit al een maand of 3 zonder zadel en met een beetje geluk komt de zadelmaker eind deze maand een nieuw zadel aanmeten. Maar ik weet niet in hoeverre de babybuik dan invloed zal hebben op het op maat maken van het zadel. Het is natuurlijk zonde om als de beeb er is het zadel opnieuw aan te moeten laten passen. Daar komt nog bij dat ik weet dat de merrie rond half januari niet meer onder het zadel wil lopen, dan mag ze lekker met zwangerschapsverlof. Wat vinden jullie, voor die paar weekjes rijden nog een zadel aanschaffen of wachten tot het veulen er is?
Ineke, ik kreeg het advies om mijn springzadel na te laten kijken als het veulen eruit is en ze weer wat gaat doen.