Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Er staat sinds een paar dagen een andere merrie bij in en die laat haar af en toe wat lopen (in stap hoor, meer zou sneu zijn, dan zouden we die eruit halen), daardoor is de uier weer iets minder vol dan de dagen daarvoor. Maar ik heb foto's (dag 320):
)

)

Kan nog iets voller dat wel.
  Uierfoto's begin ik niet meer aan, ze is me iets te fel, de hond heeft er ook al van langs gekregen..Bovendien stikt het hier van de muggen dus ze staat zowiezo te trappen en m'n fototoestel moet nog even mee.. 

Neonlight schreef:Is Romy nog maar 2 jaar oud? Zou je echt niet zeggen!
En jij was het dus Orchid, met die fopmerrie. Gelukkig dat alles weer goed is!
                                                         Mac schreef:@iwayalover: fijn om te horen dan het goed gaat met Symfonie. Als de merrie het ook bol kan werken die 6 maanden zou ik het idd ook doen.

Grappige naam 
 Vernoemd naar onze prinses Maxima? 
 Echt een fop-muts-merrie dus! Echt iedereen vroeg in dat topic en is er al iets? En dan was er weer niks 
 Maargoed nu is het dus wel aftellen!                                                         

ook voetjes geven doet ze super!!                                                         Orchid schreef:Edit: Hoeveel merries moeten er nu nog?

(is wel lekker koel zo'n tentje met dit weer, blijft de warmte niet in hangen)

Als je het gebied naast haar staat indrukt golft het gewoon  
  Uh-oh...                                                         
 Al die tijd gedaan? Maar vandaag weer een behoorlijke vordering lees ik, dus wie weet toch binnekort een veulie 
 Spannend!