Ja na een jaar kan je uit je dak gaan voor een seintje dat er opwijst dat er iets gaat veranderen! Nu hopen dat ze dit niet al te lang rekt.... Maar alvast gefeliciteerd met het eerste seintje!
Mijn merrie is totaal niet spannend. Heb het birthalarm in de kast gegooid en ben met de kids naar de Bios gegaan..... en heb de hele film geslapen
Als ik de ph waardes moet geloven zal het snel genoeg gebeuren?
Laylah2002
Geplaatst: 22-04-25 17:54
Ja! Veel succes Ciara
Loutje jij ook succes!
nieky1993
Geplaatst: 22-04-25 18:50
Mirjamalvaro altijd handig idd om te weten op welk punt de uier begint te vullen. Maar ze hebben nog best lang gezoogd zeker?
Janinevv op hoeveel dagen dracht is ze vorige x bevallen?
Knolselder handig dat je Zuma nu ook kunt zien schieten je andere merries al wat op?
Baudyh hoe is je maiden merrie de nacht door gekomen?
Hommage Ze heeft het zo te zien zwaar idd. Hoe is het met je merrie nu?
DDDara ik slaap wanneer ik kan slapen en spreek af dat bv iemand even waakt van 20u tot 24u ( als ik meerdere nachten moet waken) en dan erna blijf ik wakker voor te waken. Soms idd zwaar. Zeker als je er zoveel hebt zoals wij maar het went ergens wel en hoort erbij. Soms doen merries het ong hetzelfde maar ook vaak telkens anders. Daar is geen peil op te trekken
Garffpamela hoe is het ondertussen met je merrie?
Loutje2203 d'r uier lijkt een stuk voller nu en ze harst zo te zien flink, spannend. Je hebt ook wel lang genoeg gewacht
Ciara_lady ziet er al wat spannend uit idd. Is de melk ook al plakkeriger?
Nou was een hectische ochtend best De kleine heeft de naam Amara gekregen. Even relaxed en chill als haar broer van vorig jaar Echt een knap ding ook kwa hoofdje, helemaal mijn smaak zo meer wit
Vorige keer beviel ze met 326 dagen. Ze had het vanmorgen even heel zwaar pfff arme merrie.
Amitro123
Geplaatst: 22-04-25 18:57
Gefeliciteerd, mooi veulentje! De mijne plakt echt aan mij in het begin duurt het even maar na een tijdje wil ze geaaid blijven worden, hoofdje, hals, benen, schoft, borst, oortjes… enkel op de rug laat ze het niet toe. Ze heeft ook al een paar pogingen gedaan om op mijn schoot te gaan zitten als ik hurk ik kan niet wachten om haar thuis te hebben
Ciara_Lady
Geplaatst: 22-04-25 19:08
Amitro, Wat een schattig veulen zeg!! Vind het altijd wel leuk als ze knuffelen. Janinevv, de laatste lootjes wegen het zwaarst toch? Nieky, wat een leuk getekend veulentje zeg, ik hou er wel van! Merrie van mij heeft inderdaad hele plakkerige melk, zo erg dat het eerst op het stripje blijft liggen. Laylah, dankjewel we zullen zien wat het word vanacht!?
Zebrastreep
Geplaatst: 22-04-25 19:09
Wat een prachtig veulen eerste wat ik doe in de ochtend is het topic checken of er weer veulens geboren zijn.
Ofira had vorige week een behoorlijke uier maar inmiddels stelt het niks meer voor. Ze zou al op het gras kunnen, maar ik vind de overgang wat te groot. Zeker nu een ander paard koliek achtig klachten had durf ik het niet.
Morgen maar even overleggen met de staleigenaar wat ik het beste kan doen.
Ik merk aan haar gedrag ook niks. Ze is vooral bezig met zoveel mogelijk eten.
Loutje zou je eindelijk uit je lijden verlost worden na 365 dagen?
Ciara dat belooft ook al wat!
Merel had vanmorgen flinke vooruitgang Om daarnet met binnenzetten er zo uit te zien Dus terug wat geslonken. Ze is nu 337 dagen. Vertoont ook wel gedrag dat ik spannend vind maar ja. Maiden, uier niet zo spannend maar het blijft onvoorspelbaar.
Queen 324 dagen. Ondanks het nog vroeg is voor haar doen vond ik haar gedrag ook iets om in het oog te houden. Uier kan zeker voller, maar vorig jaar verraste ze ook.
En Desi met 316. Vorige keren ergens in de 320 gegaan.