Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Prosecco schreef:Mensen zeggen dit puur omdat ze bezorgt zijn om je merrie..het zou niet de eerste zijn die bevalt van een dood veulen, met zo'n voorteken.
Ik wil ook graag weer meekletsen hier. Even een tijdje 'bokt-moe' geweest, maar nu het veulenseizoen weer een beetje in zicht komt begint het natuurlijk wel weer te kriebelen
Inmiddels de laatste pagina's doorgelezen, dus alweer iets op de hoogte van al het baby-spul dat we kunnen verwachten. Heerlijk vooruitzicht weer! 

) man nog even naar buiten en zag dat er een veulen geboren was en toen kwamen we erachter dat ze ondanks dus 3 keer scannen (1 keer op dracht, 1 keer op tweeling en 1 keer nog een dag ervoor wat ik op camera heb staan en ik aan de dierenarts vraag wat dat extra been daar doet en de dierenarts zei dat dat vast de navelstreng was...) toch een tweeling was... Uiteindelijk dus te vroeg geboren en daar konden we niets aan voorkomen helaas. 

!
Leuke merrie heb je.. Van wie is ze ookal weer drachtig?
!! Camille is echt een ballon meer hè? Echt rond
Wat een verschil ook winter en zomervacht! Heel ander paardje

Ik zou erg graag mee willen praten!
(Foto van vorige week)