Ach Soezee, dat is niet leuk dat je merrie zich niet thuis voelt in haar nieuwe stal. Hoe groot is haar eigen stal? Hier hebben mijn paarden altijd hun veulen gekregen in een stal van 3.25 x 3.25, niet ideaal maar het ging altijd goed. Lagen nooit klem ofzo.
Pretty, jij ook al zo'n rollercoaster. Uiers zien er toch aardig serieus uit, ik hoop dat je gauw 2 veulentjes hebt en je hond ook nog wat mag opknappen.
Lin ik vind het zo erg! Het had zo niet moeten zijn... leefde zo met je mee iedere dag. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
pretty
Geplaatst: 26-04-17 22:13
Dankje Suffie,helaas zal de hond niet meer opknappen,het is wachten tot ze me vertelt dat het niet meer gaat.
Linda intens verdrietig..arme jullie. Je zal merken dat het met jezelf ook wat beter gaat nadat Jupi afscheid genomen heeft. Dit zien doet nog zoo extra pijn erbovenop!
Laatst bijgewerkt door pretty op 26-04-17 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt
polleman
Geplaatst: 26-04-17 22:13
pretty die gaan haast maken, sterkte met je hondje hopelijk kan hij nog even bij jullie blijven
linda2008 blijf vooral posten is ook goed voor jou om van je af te schrijven, wat zielig dat jupi zo verdrietig is
Pretty dat is ook echt niet fijn om je Hond te zien aftakelen.
De stal waar ze nu inzit is zo wedstrijd stal grote. Morgen ochtend komt de dierenarts voor haar oog. Ze staat weer wat rustig nu. Als het wat warmer wordt gaan we de kraamstal openlaten zodat ze inde weide kan en dan haar vriendin erbij zetten. Maar hopelijk doet ze niets vanacht want we hebben de stal eigenaar nog niet kunnen bereiken en na 10u kunnen we niet meer binnen opstal.
Jupi probeerd er soms ook zachtjes aan te "knibbelen". Volgens mij meer om te zien of ze er nog leven in krijgt ik laat het vanacht bij haar... ze heeft duidelijk nog tijd nodig om afscheid te nemen
polleman
Geplaatst: 26-04-17 22:41
ik zat te twijfelen om het hier te schrijven, Maar gisteren hebben we Bonita de Mama van Wings en Sunrise inlaten slapen Ze ging erg achteruit met haar gezondheid , maar ben er goed kapot van wat mis ik haar
Wat wel heel bijzonder was vandaag heb ik voor het eerste het veulentje van Wings voelen bewegen
Laatst bijgewerkt door polleman op 26-04-17 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Fotsy
Geplaatst: 26-04-17 22:43
Hartverscheurend om te zien, vind het zo erg voor je en jupi Geef ze de nodige tijd om dit te verwerken. En ook aan jezelf eens denken
En omdat ik vind dat geen enkel dier zonder naam hoort te leven of sterven, krijgt dit meisje gewoon een naam; Jupi's Unforgettable Uta Uta is een Duitse meisjesnaam wat staat voor "gelukkige meisje van strijd" Een meisje van strijd is ze, en hopelijk nu toch ook gelukkig.....