Neonlight geeft wel leuke bloemennamen met een G. Die andere namen (Gladiool, Gerbera, Geranium) roepen niet lekker. Van Gaillardia kun je ook nog Gail maken als roepnaam. Flink verschil in de uier van Ravina in 1 weekje tijd!
Cynthia82
Geplaatst: 20-03-11 17:53
Die foto's van Neon! Handig zo'n paard dat op dr rug gaat liggen als baasje uier- en buikfoto's wil Ze heeft wel veel meer uier (en vellen ) dan Dais Ravina dr uier is ook onwijs gegroeid... Kom ik dan met deze foto's: links dag 294 (12 mrt) rechts dag 302 (20 mrt) Ik heb net zo naar de foto's gestaard tot ik tóch iets vond waardoor Dais dr uier gegroeid leek... Het 'gaatje' links van de spenen is op de linkerfoto ietsjepietsjebeetje kleiner. Dus.. uier gegroeid!! (ik ontken even dat de kant met haar wratje nu slapper is dan op de linkerfoto ) Dais en ik zijn jaloers op de grote boobies van de andere merries rond de 300 dagen...
Ik mag tegen de tijd dat ik moet gaan waken in het bijkeukentje van de stalhouder slapen (in het huis, naast de garage. Deur links van Dais dr achterbeen op de foto hierboven zie ik net ). Ik krijg de sleutel en kan er gaan liggen wanneer ik wil. Daar ben ik echt heel blij mee!
Vandaag heeft Daisje ruim een uur in de paddock gestaan met haar vriendin en ik heb 50 minuten gewandeld en ze heeft 20 minuutjes geraasd. Blije, verwende Dais
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 20-03-11 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Als je naar de spleet links kijkt wel, ja. Niet als je naar de kant van haar uier met wratje kijkt Ach.. Het komt vanzelf wel, maar als haar uier echt gaat groeien, komt het voor mijn gevoel heel dichtbij.. Nu dus nog niet.. Maar ja, ze moet ook nog 38 dagen..
Tuurlijk komt het goed, dat kwam het die vijf keer hiervoor ook Maar het komt voor mijn gevoel gewoon lekker dichtbij als haar uier ook echt begint te groeien. Aan de andere kant; het lijkt me nou niet zo lekker lopen met die dingen tussen je achterbenen
Ja Cynthia, Neon is heel makkelijk, en als ze rolt ziet haar buik er ook het grootste uit. Anders komt ze helemaal niet mee met de rest van het topic.
En Neon heeft niets meer uier dan Daisy, Neon heeft meer hangtietjes misschien, maar Neon krijgt nu haar 6de veulen in 7 jaar, en heeft de afgelopen 2 jaar natuurlijk een veulen aan de voet gehad. Dan zijn die hangtietjes ook niet vreemd.
Die van mij zit vandaag op 292 dagen en ik zag vandaag dat ook haar uier begint te veranderen.
Amandake
Geplaatst: 20-03-11 19:03
Ben ik dan eindelijk met de buitenfoto's
i'ts a kangoeroe !!!!!
meneertje ligt nu doodmoe op stal
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 20-03-11 19:04
OMG, die eerste foto is geweldig!
Cynthia82
Geplaatst: 20-03-11 19:04
Ravina; Dais haar veulen uit 2003 was 13 dagen eerder en haar veulen uit 2006 was 8 dagen later. Dus dat zegt bij Dais ook niets. Zou het weer van nu nog invloed hebben op eventuele eerdere of latere geboortes volgende maand? In 2003 was het namelijk een heerlijk voorjaar en in 2006 was het slecht..
Neon; , je hebt gelijk. Neon mag rollen om haar buik te laten zien.. Ik zeur over een kleine uier, maar buik heeft Dais wel Dit wordt Dais dr 6e (2000, 2001, 2002 (dood geboren op tijd), 2003 en 2006).
edit; ik zie nu de foto's van Red Wodka Die eerste foto is werkelijk GENIAAL!!!!
Ik wist dat het de 6de van Dais is, verschil met Neon is alleen dat het voor Dais al wat langer geleden is, verklaart het iets meer hangen van Neons tietjes.