Is WW nou dan een B of een A? Als Mendy volgend jaar wordt gedekt denk ik dat de hengst van Van Keulen komt... uit Etten. En anders.. geenidee de eigenaar ziet wel maar 'k hoop zo op een perlino
horsii
Geplaatst: 02-12-10 17:51
Wat een geweldig mooi welshje zeg, gaaf beestje!
foto spam van peeps vandaag of 216 dagen dracht
Sinds gister twee nieuwe paardjes op stal tegen over peeps dus die hebben vandaag bij peeps en g star(1.5 jarige tuiger) gestaan. Hier met welsh k x even vergeten ahah.
Nee, we hadden geen bak (gewoon een afgezet stuk aarde) en nu krijgen we er geel/rood zand in
Carmen85
Geplaatst: 02-12-10 18:14
haha marlis en horsi, allebei foto's van peeps aan het spammen? lekker buikje al!
Ik zal binnenkort ook weer eens een foto maken van mijn drachtige dame. Eens kijken wat voor buik er inmiddels onder de deken verstopt zit.
Gisteravond met mijn schoonouders meegeweest om hun nieuwe hondje uit te zoeken. Kan het niet laten om even een foto te spammen van Simo, "onze" finse lappenhond van 10 weken:
Hé YWC, jij hier Ik ben heel benieuwd hoe beide dametjes er nu uit zien, vooral Lowri, aangezien dat mijn grote voorbeeld "Sublime x Haflinger-valkje" is .
Leuk, die foto's van Peeps spammen, zie ik eerst alleen maar hondenfoto's Peepie in de sneeuw.. Ik hoop dat mijn verzorgster vandaag ook wat mooie foto's van Sjees (koosnaampje voor Dais) heeft kunnen maken.
Ahhhhhhhhhhhhh........ baby-hond
WW is ook mooi, de witte beentjes, zo hoog wil ik ze ook op mijn valk/palomino/smokey-black-mini-SublimeDais
Dais is trouwens al hard op weg naar dag 200..
Cemlys
Geplaatst: 02-12-10 19:30
AGarcia schreef:
Is WW nou dan een B of een A? Als Mendy volgend jaar wordt gedekt denk ik dat de hengst van Van Keulen komt... uit Etten. En anders.. geenidee de eigenaar ziet wel maar 'k hoop zo op een perlino
ik lees altijd wel mee, maar heb nu even tussendoor een vraagje. Mijn merrie is nu bijna 7 maanden drachtig. Ik zit al een maand of 3 zonder zadel en met een beetje geluk komt de zadelmaker eind deze maand een nieuw zadel aanmeten. Maar ik weet niet in hoeverre de babybuik dan invloed zal hebben op het op maat maken van het zadel. Het is natuurlijk zonde om als de beeb er is het zadel opnieuw aan te moeten laten passen. Daar komt nog bij dat ik weet dat de merrie rond half januari niet meer onder het zadel wil lopen, dan mag ze lekker met zwangerschapsverlof. Wat vinden jullie, voor die paar weekjes rijden nog een zadel aanschaffen of wachten tot het veulen er is?
essiesilly
Geplaatst: 02-12-10 20:01
wat een mooie foto s! en super lief hondje! haha peeps met die deken! grappig!
Ineke, lijkt me niet zo handig om nu een zadel aan te meten eigenlijk, bouw is nu toch anders dan wanneer ze niet drachtig is
Marlis
Geplaatst: 02-12-10 20:34
Lijkt me niet handig om nu een zadel aan te meten, en ach die paar weekjes maken ook niet meer uit dan toch ?
Leuk schaapjes, ben benieuw of ze echt drachtig zijn
Die bruine hond hier boven is ene kruising duitse staander, als je die bedoeld. Die is van mij en horsii Haha hoop niet dat ze een hint naar het geslacht geeft, wil graag een merrie
YWC
Geplaatst: 02-12-10 21:18
Zoals beloofd enkele foto's van Haflinger x Sublime Sponte (helaas enkel veulen foto's. heb geen recente foto's)