Eentje die helemaal aansluit in Lamento's pedigree...... 
  Maar ik hou hem nog even voor me, zelf nog even tegenaan kijken of ie het echt wordt.....maar ik denk het wel. 
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
  Eentje die helemaal aansluit in Lamento's pedigree...... 
  Maar ik hou hem nog even voor me, zelf nog even tegenaan kijken of ie het echt wordt.....maar ik denk het wel. 

), of met namen die "light" in de betekenis had. Nu het effen was ging ik toch maar eens naar de kant van Lamento zoeken, en vanmorgen vrij snel ben ik op Cantate gekomen. 
                                                         Saffier schreef:Wat een scheetje Neon!!!!
Ga nu ff in je topic kijken.........
@ Inowa: Je moet idd wel ff kijken...
Maar wat is ze al groot!!! Als je dr zo naast mama ziet!
 En dat is niet mis vind ik, want vind Lamento een prachtige hengst!
 Ze blijft wel nog tot ze een half jaar is bij mama staan omdat ze toch een kleine groei achterstand heeft in hoogte en breedte. Ze heeft toch een hoop mee gemaakt, maar ondanks dat doet ze het prima! Maar ze heeft de melk van Iwaya nog wel nodig omdat ze nog niet echt veel brokjes eet zelf. Hooi eet ze wel super en ze weet ook al hoe de waterbak werkt 
 Het verharen heeft ook wat langer geduurd, maar ze is nu bijna alles kwijt gelukkig! Zal binnekort wel weer foto's plaatsen.                                                         

Het kromme is er al aardig af aan het gaan. En op de eerste foto is het net een giraf, zo bergopwaarts en een lange nek. 

. Hahaha, proficiat!!

COPPER POEP DAT KIND ERUIT !!!!!!!! voila  

Gisteren ook al begonnen met het bijvoeren van maismeel, ben benieuwd of ze het lust. Toen ik gisteren de stal verliet had ze de maismeel al aan de kant gegooit en was ze haar brokjes eronder op aan het eten. Anders maak ik het extra nat, dan kan ze er niet meer omheen. 

ja jullie hebben gelijk,maar ik heb haar als niet drachtig gekocht ,na een scan bleek ze toch drachtig te zijn,en ik me maar afvragen waarom ze zo tekeer ging tegen de dekhengst die ik had laten komen  

En mams mag er ook wezen!