KimS schreef:hey Yuri, proficiat met Forpreza-D ! (hoeveelste keer is het nu dat ik dit zeg?)
Ik kom straks langs!
Voor de rest: ik ben benieuwd naar al jullie veulentjes!!
xxx
Dank je Kim
Ik zie jou straks op stal bij Forpie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KimS schreef:hey Yuri, proficiat met Forpreza-D ! (hoeveelste keer is het nu dat ik dit zeg?)
Ik kom straks langs!
Voor de rest: ik ben benieuwd naar al jullie veulentjes!!
xxx
Ik zie jou straks op stal bij Forpie
Maar vanacht zou me erg goed uitkomen en anders woensdagnacht
Odessa, hoor je me? 

Odess schreef:@ Tinne, nou geloof ik je niet meer hoor, Odessa zou de eerste zijn![]()
Maar vanacht zou me erg goed uitkomen en anders woensdagnacht
Odessa, hoor je me?
. Als ze nou eens naar mij luisteren, dan zou Odessa vannacht moeten bevallen. Maar ja... of ze dat doet?
Ik vind het er bij haar iig veelbelovend uit zien!
, hetzelfde verhaal geldt voor Orinocco
.
.
)
! Die 417 dagen gaat ze niet halen, let maar op!
*bespeurt beginnende-wanhoop-wanneer-komt-het-veulen-nou-bij-Inglio*
. Die loopt wel mooi op schema volgens mij he?
)
.
!
, hooi en idd ook takken. Die vindt ze helemaal geweldig!
Maar ze mag eigenlijk nog tot zondag zonder dat ik mag klagen dus...
Als jij nou even wat positief karma deze kant op stuurt, dan is je boek er misschien eerder
)
*
*
!
. Oke, poging 2 tot beginnen met leren...

En gras, hooi, takken vind ze ook leuk. Ik denk dat ik genoeg dingen heb om haar te vermaken.
(Baduh toevallig eergister gewassen, en hij is daar netjes schoon hoor). Baduh stond heel stom te kijken en gaf haar echt even de ruimte. Was wel banketstaaf dat daar geen melk zat. Terwijl Ayla aan het inspecteren was draaide Baduh heel langzaam zijn hoofd om en aaide haar met zijn neus heel voorzichtig over haar kont. Hij is al zielsgelukkig als hij gewoon in de bak erbij mag en naar haar kan kijken. We hebben hier te maken met een echte papa!
. Iemand enig idee of dat wel goed is?