Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
over verspilling gesproken
maar ook daar worden elke dag de drollen uitgehaald en 1x per week natte plekken. En dan gaan er elke week 1-2 nieuwe pakken bij. Maar ik vind een bodem wel belangrijk. Hier komt genoeg volk over de vloer. Van pension gasten tot kopers van veulens tot mensen die hun merrie laten dekken. Onze stallen zijn inorde hoor. En iedereen die bij ons komt kan beamen dat de paarden op nr 1 komen.
Hopelijk is Winnie er snel bovenop. Twas zo een mooi dametje. Ik gun je echt een mooie veulen seizoen en dat echt alles gewoon vlot mag gaan nu.
Ik denk dat iedereen het beste voor heeft met zijn of haar paard(en). Je merrie begint mooi de breedte in te gaan.
ik bedoel, ik neem aan dat je dan dus iedere dag alles uit de stal haalt? Helemaal alles? Zonde van de bodembedekking. Of bedoel je echt alles wat vies is?

Janinevv schreef:Kiki zal ik morgen even doen. Eerste keer dat ik zie want kijk sinds placicentes (als goed zeg) in dit topic geregeld even of het daar goed gaat.
Ze zijn echt net geen twee weken geleden allemaal nog ontwormt. Maar zal even schoonmaken met doekje en dan even kijken of het terug komt.
Bedankt voor de tip
oh te schattig!