Ik ben blij! Ik heb zeer snel moeten besluiten welke hengst ik ging gebruiken, dus op basis van fokwaarden en beoordelingen gekozen. En nu was hij in Leeuwarden de reserve kampioen van de oudere hengsten! Heb hem dus ook eindelijk in het echt gezien
Knolselder wat sneu zo mager
Brigitte_D
Geplaatst: 14-01-20 19:54
Beetje laat meld ik mij ook weer
Gemma (indoctro x Ramiro) is 1 mei uitgerekend van Poker de Mariposa(nabab x Berlin)
Fototje van vandaag, ze heeft alweer een aardig buikje
Immi: wat vervelend met de stal, hopelijk werkt de andere box! In een 3 x 3 box met 170 bevallen is niet echt wenselijk nee, ze gaan toch al snel tegen de kant aanliggen, maar in zo’n stal ligt ze natuurlijk zeker in een hoek die je niet wil mocht je moeten helpen. Knolselder: jeetje wat een stumpertje zeg! Hopelijk knappen ze snel op! En welkom nieuwelingen!
wayoflife
Geplaatst: 14-01-20 21:57
Ben nog een beetje aan het goochelen om foto's te plaatsen en dan ook nog normale grootte, hoop dat het lukt, Graphic op 270 dagen dracht
wayoflife
Geplaatst: 14-01-20 21:59
Zal Sara ( 285 dagen drachtig) ook nog keertje plaatsen
Zo wild thing heeft wel een echte buik ja! Wanneer is ze uitgerekend?
Mocht er niemand verder het lijstje met veilige merries willen bijhouden dan wil ik dat wel doen Is het de bedoeling dat degene die veilig zijn dan mij een berichtje sturen of moet ik het gewoon gaan uitrekenen? (Weet niet vanaf de lijst in de OP welke precies paarden en welke mini’s zijn namelijk )
Oh oké dan valt het werk helemaal mee, ik was al naar de lijst aan het kijken in de OP of al een paard erop zou moeten Ik vind het ook heel leuk zo’n lijstje! Toch wel weer een mijlpaal om daarop te komen en geeft ook wat meer overzicht