Knolselder schreef:Gek met etenstijd Aniek? Ik ben benieuwd, haha!
Nou m'n telefoon toch maar weer in elkaar geknutseld en bij deze:
Mijn merrie's houden zichzelf wel in beweging
is alleen niet te zien aan de buikjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar soms vraag ik me af of we niet zien wat we graag willen zien (tenminste dat heb ik zelf bij Dais dan
)
) Sta jij op de Zilfia's Hoeve? Wat leuk! Daar kom ik nog wel eens met de Welsh Shows. Wie weet kan ik dan komend jaar je veulentje bewonderen 
Fotsy schreef:Cynthia was je verjaardag nog vergetengefeliciteerd

AniekR schreef:Kappiegirl, als ze ineens zo hard gaat en zelfs last van de gewrichten heeft, kan dit inderdaad een goede stap zijn geweest als de DA dat ook heeft aangeraden, al zou ik me afvragen of het extra gewicht op de gewrichten weer niet averechts zal werken. Maar daar heeft de DA vast ook bij stil hebben gestaan.
Wat al gezegd, op de volte draven is wel belastend en ook zeker op de gewrichten. Gewoon lekker in het land laten lopen dat ze zelf kunnen bepalen hoeveel ze lopen (misschien heeft ze immers ook nog wel wat last). Als je het leuk vind kan je er mee wandelen, maar denk niet dat conditie zo'n grote rol gaat spelen. Het grootste gedeelte van de fokmerrie's zal denk ik niet gereden/gelongeerd o.i.d. worden. Gewoon zorgen dat ze gezond zijn/voorzien in hun basisbehoeften.

pretty schreef:Cynthia nog gefeliciteerd!Fijn dat het leuk was! Jammer dat het met Keesje nog niet zo vlot,maar misschien inderdaad wel haar leeftijd waar je je moet bij neerleggen ook. Ondertussen kan je het haar maar zo comfortabel mogelijk maken. Het gaat echt snel! Binnenkort krijg ik weer hyper mailtjes hihi en zijn we aan het aftellen!

Leoniieke90 schreef:Mijn merrie staat als zwart op papier. Maar ik twijfel hier een beetje aan. Ik heb wel eens gehoord dat echte zwarten niet verkleuren in de zon. Nou die van mij doet dat behoorlijk. In de zomer lijkt ze bruin en 's winters zwart.
Maar.... die van jou is wel erg bruin in de zomer ja 

Knolselder schreef:Zou het te maken kunnen hebben met wat voor bruin de ene ouder was? Bvb op een donker bruine dat je die donkere buckskins krijgt en op de roodbruine de gelere?
En ik vond het knuffelige van Ti fantastisch!
linda2008 schreef:bovendien vond ik de totale uitkomst van het pendelen vorig jaar ook niet bepaald overtuigend...
)
dus wetenschappelijk zou dit weerlegd worden
, al zou eigenlijk voor een goed onderzoek, iedere merrie door dezelfde persoon en met dezelfde spijker moeten gependeld worden maar dan gaat het wel heel ver he
en foei ons zo teisteren 

. Jullie vossen zijn geweldig en weet dat jullie uiteraard op de eerste plaats een gezond, goedbewegend paard fokken, maar die palomino merrie mag toch ook wel een keer komen
. 
). Is het bekend van de hengst dat hij SB geeft/heterezygoot agouti is? Je hebt natuurlijk wel veel zwart in de cobs, dus kan is wel aanwezig.

En om morgen niet opnieuw te hoeven, Roos dus bijna op de 130.
of wel voor Vulina
, volop in hun wintervacht en lekker gerold in de modder, tja zij vinden zichzelf blijkbaar mooier als ze gepaneerd zijn, tja wat onze Heer niet geeft, geeft het potteke(fond de teint) he, zeg ik toch ook soms