hihi Worden die van ravina vast ook nog. Die van peeps staat volgens mij best wat spanning op, ook knoert hard.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 20-03-11 16:43
Zo, Ravina loopt al weer fiks voor op Neon, die uier is al lekker aan het groeien.
Jenny, zo schoon is ze niet, maar op de foto's ziet ze er altijd superwit uit. Dit is direct na het rollen in het zand, echt schoon is ze daar echt niet. En Neon is voor Neons doen huge, maar vergeleken anderen is het niets.
ja ik schrok wel van die plotselinge vergroting van Ravina dr uier,zo veel in een hele korte tijd. ik hoop dat dat niet betekend dat het veulen te vroeg komt,of iig voor 9 april
ok gelukkig!het mag natuurlijk wel iets vroeger komen als 29 april maar daar ga ik maar niet vanuit.
ik heb een nieuw troetelkind op de manege,een jonge merrie van de manege eigenaar verwacht ook een veulen,begin mei. ze hebben alleen weinig tijd voor die merrie,dus ik heb aangeboden haar de komende tijd wat meer aandacht te geven,lekker vertroetelen en samen met Ravina buiten zetten ed. de naam van haar veulen moet met een G beginnen. de merries uit die lijn moeten allemaal een bloemennaam krijgen,de merrie heet zelf Crocus,en de hengsten maakt verder niet uit. het is volgens mij een springgefokt veulen,en ik bedacht echt een super gave naam voor een hengst: Ground Speed maar voor Ravina dr veulen lukt het me niet om spontaan een gave naam te bedenken
Leuk Snoevie, dan kunnen ze straks ook lekker samen in de wei, heerlijk als er meerdere veulentjes zijn. Bloemennaam met een G moet ook niet zo heel moeilijk zijn denk ik.
ja heel leuk,en die andere merrie is ook zo'n lieverd. volgens mij is of wordt ze 4 dit jaar,voor zo'n jonge merrie echt heel braaf. lekker getutteld met haar vanmiddag en samen met Ravina buiten geweest.
ennnnn ik heb een slaapplaats geritseld ik kan logeren bij degene die nu in het stagiarewoninkje zit,en die heeft zelfs ook aangeboden om Ravina zo nu en dan ff te checken als ik er niet ben.
Super zeg, kan je dichtbij waken. Wij moeten gewoon heen en weer fietsen.
Snoevie
Geplaatst: 20-03-11 17:18
ja echt super hoor ik ben blij dat hij het geen probleem vond.
ik ga denk ik wel pas slapen als ik echt twijfels heb,dat ze onrustig is enzo. ik werk ook in de buurt,dus ik wil wel in mijn lunchpauze erheen rijden en ff dagelijks checken,dat wil ik wel vanaf 9 april gaan doen,dat is de dag waarop het veulen mag komen.
hahaha ja die bloemennamen hadden we hier ook al bedacht,maar ik vond het niet leuk klinken en ik heb geen idee eigenlijk of Ravina haar banden slap zijn. als ik haar staart borstel trekt ze m weg,dus ze vind het niet zo prettig als ik eraan zit,ik durf niet te testen hoever die omhoog kan
horsii
Geplaatst: 20-03-11 17:30
Bah geen leuke namen haha. Merrie wordt hier waarschijnlijk Afrika's Kyra Hengstennaam nog geen idee.
Staleigenaar zei dat peeps gister avond weer flink lag te kreunen en steunen, ja dat doet ze elke x. Peeps is een grappemaker. Ze heeft vannacht geen rust gehad want haflinger tegenover haar is door zn wand en deur gheen gebroken en heeft de boel op stelten gezet.