Filmpje van Bas Abhaya gistermiddag, let vooral op het hinnikje op 11 seconden, dat deed ie al vanaf dat ie een half uurtje oud was vrij regelmatig, erg leuk

http://www.youtube.com/watch?v=OUg2-diOkpo
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Noorwijdenes schreef:Dames, gefeliciteerd met die heerlijke veulentjes! Fijn dat alles goed gaat.
@ Judith: wat ontzettend naar zeg. Heel veel sterkte. Hopelijk kan je merrie nog iets voor een ander veulen betekenen.
Sassefras: welkom. Hoezo zere voeten?
Citaat:Vanmorgen ,Romi met veulen de weide op ,stal schoonmaken ( hahaha ja ik had het nog steeds niet door) , ik ga haar terug halen ,maar het veulen ligt te slapen met HAAR kont in mijn richting......ik denk verdorie....ik zie maar 1 poepgaatje ,er klopt hier iets niet ,nog eens gaan voelen tussen de benen (geen piemeltje te bespeuren) , ok maar HIER wil ik het fijne van weten ,komop veulen die beentjes open en ik zie daar een hoopje opgefrommeld vlees liggen (proest) ,ik dacht wat is dat nu voor iets , dat ding helemaal ontleedt en TOEN zag ik dus dat het een koker was !!!!
Dat piemeltje zit daar dus IN...weet ik veel !!!!!
Dus ZO is Roxane , Wilson geworden !!
Volgens mijn lieve vriendin typisch iets voor mij
Amandake schreef:Heb het opgezocht...het was Roxane en inderdaad in 2007Citaat:Vanmorgen ,Romi met veulen de weide op ,stal schoonmaken ( hahaha ja ik had het nog steeds niet door) , ik ga haar terug halen ,maar het veulen ligt te slapen met HAAR kont in mijn richting......ik denk verdorie....ik zie maar 1 poepgaatje ,er klopt hier iets niet ,nog eens gaan voelen tussen de benen (geen piemeltje te bespeuren) , ok maar HIER wil ik het fijne van weten ,komop veulen die beentjes open en ik zie daar een hoopje opgefrommeld vlees liggen (proest) ,ik dacht wat is dat nu voor iets , dat ding helemaal ontleedt en TOEN zag ik dus dat het een koker was !!!!
Dat piemeltje zit daar dus IN...weet ik veel !!!!!
Dus ZO is Roxane , Wilson geworden !!
Volgens mijn lieve vriendin typisch iets voor mij