Jeskim schreef:Veriena, was 7 maart uitgerekend, maar daar nog steeds niets.. Ze houd het wel spannend.
Esther (jeskim dus) heeft vorige week donderdag een beste klap te verwerken gerkregen van een van onze hengsten, tegen dr ribben. Momenteel zit ze met een zwaar gekneusde ribbenkast thuis en kan niets tot heel erg weinig. Hopelijk komt ze er snel weer bovenop, zodat ze in ieder geval weer 'iets' kan. Voorlopig dus denk ik geen Tea-update, al zal ik mn best doen wanneer ik iets hoor of zelf actie onderneem.
De nacht erop gooide overigens Veriena, 9 dagen overtijd (en 16 dagen later dan 'normaliter') het veulen er uit. De eerste nakomeling van Zizoran is dus gearriveerd! (heeft esther weer, zo benieuwd )
Een lief klein heldhaftig, maar niet brutaal, dingetje met een paar stevige benen er onder. Als ik het goed heb is het overigens een hengstje (maar kon het nog niet helemaal goed zien en wou dr niet bij in stappen).
Eerst volgende hier wordt Alida. Die heeft al flink buik, banden beginnen losser te worden, maar het uier begon laatst schijven in te komen, maar is ondertussen weer verdwenen. Een maiden overigens.
Echt heerlijk, nu de eerste dekkingen hier weer geweest zijn en het eerste veulen gearriveerd, komt helemaal een energiek gevoel.