Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IngLio schreef:Wat een dotje Quirinake!
Helemaal op en top gezond zo te zien...
Wat fijn dat het zo'n soepele bevalling is geweest!
Wat me opvalt bij meer merries en ook bij Quirina, is die band om hun buik.
Is dat tegen het rollen ofzo? Of is dat het BirthAlarm?
jeddah schreef:*\o/* Jippie!!! Dus toch Quirinake vannacht een veulen!!!
Van harte gefeliciteerd meid!!! Ze ziet er enig uit! Wil meer foto's van dat koppie want volgens mijn straalt de ondeugd er nu al vanaf!!
libke schreef:quirinake ,dikke proficiat . De 2 de foto is zo van :mama waarom heb je me hier zo dicht bij de muur gedropt ,dat doet pijn hoor !!
btw sta jij op de hicewa??
Kelan schreef:Quirinake, gefeliciteerd!! wat een prachtig merrieveulen!!!
(is dit niet een verkeerd afgeleverd veulen? je hebt nl precies mijn "bestelling" in de stal staan)
jessje schreef:heel erg proficiat, een prachtig veulen en zo vlot geboren, meer kan je niet wensen![]()
Geniet er maar van en vergeet vooral niet om nog veel fototjes te plaatsen van dat lekker ding
Quirinake schreef:Ja ik sta op hicewa en dank je eh
IngLio schreef:Quirinake schreef:Ja ik sta op hicewa en dank je eh
Hicewa?
bubbels schreef:Zoals ik al in Pride's topic zei (ik maak me er nogal zorgen om) eet haar veulen volgens mij zand als ze ligt te zonnen in de bak. Waarom doet ze dit en wat kan ik eraan doen?
IngLio schreef:bubbels schreef:Zoals ik al in Pride's topic zei (ik maak me er nogal zorgen om) eet haar veulen volgens mij zand als ze ligt te zonnen in de bak. Waarom doet ze dit en wat kan ik eraan doen?
Om iig het zand uit haar buik te krijgen, kun je haar slobber voeren.
Weet alleen niet of dat wel geschikt is voor een kleintje, dus dat zou je even moeten navragen.
@Quirinake: wat is die manege een enorm complex zeg! Zeker flink aan de prijs die stalling... Maar het ziet er wel mooi uit... Verdwaal je nooit
Quirinake schreef:Dank je KelanWaarom zou het verkeerd zijn
Verwacht jij ook zo'n schatje
![]()
bubbels schreef:Zoals ik al in Pride's topic zei (ik maak me er nogal zorgen om) eet haar veulen volgens mij zand als ze ligt te zonnen in de bak. Waarom doet ze dit en wat kan ik eraan doen?