Succes annelies, het gaat je vast lukken. ik hoop dat ze niet dragend zijn.
Vulina dat was even zorgen. En hopelijk slaat de behandeling aan bij je paard met hoefkanker.
Baudy hopelijk knapt je oudje snel weer op.
Hier weinig te melden. Enya blijft nog steeds rank. Toont nog steeds vulling bovenop. Het gaat ook nog niet echt hangen. Vanmorgen schoot het zelfs door mijn hoofd of ze uberhaupt wel drachtig was. Ik hoop toch echt nog steeds wel. Gezien haar karakter nu op dit moment moet het goed zijn.
Birdie60
Geplaatst: 13-01-20 18:43
Sterkte Baudyh! Yeah 300 dagen, schiet al lekker op.
Ik duim voor je Knolselder, volgens mij als de haren eraf zijn je niet veel pony overhoud. Als ik zie hoe jij die zijkant beet pakt.
Ohh gelukkig vulina. Mirjamalvaro, dat schiet ook al lekker op.
Sparkyy, ziet er goed uit.
Schiet voor jou ook al lekker op, -suzanne-
Vervelend immii-clarr.
Voor sommige i het eind bijna in zicht, succes dames.
Ze zijn inderdaad letterlijk vel over bot. Alles steekt uit. De ene nog nét wat erger. Nuja, ze krijgen alle zorgen ik hoop alleen dat ze al hun energie in hunzelf kunnen gaan steken. Maar deze zomer waren ze nog in conditie en ze zeiden dat ze een paar x gedekt zijn en daarna wilden ze niet meer. Dus de kans zit er wel in.
Knolselder wat een triest karkasje, onbegrijpelijk dat mensen het zover laten komen. Hier kan je inderdaad alleen maar van hopen dat ze niet drachtig is.
Verder wel bijgelezen maar na een drukke dag therapie ben ik het overzicht even kwijt. Sorry...
Merrie zit in de hoefschoen Helaas was de emmer open gegaan in de doos, dus een deel van mijn dure spul is verloren Maar goed, op hoop van zegen dat het werkt
Jemig knolselder, bizar hoe mensen het zo ver kunnen laten komen! Arme dieren.. gelukkig dat ze nu goede zorg krijgen, hopen dat ze niet drachtig zijn..
En ach hoop dat het meevalt met je oudje Boudyh! Wel gefeliciteerd met de mijlpaal, 300 dagen dan komt het wel echt dichtbij!
Fijn dat alles er goed uitziet Vulina, toch weer een zorg minder. Hopelijk komt het ook goed met de merrie met straalkanker!
Hier eindelijk weer een goede foto kunnen maken, op 266 dagen drachtig En de eerste tietfoto, waar nog niet veel bijzonders te zien is
Wel vandaag voor het eerst het veulen duidelijk gevoeld! Onder de buik, terwijl ik de tietfoto probeerde te maken kreeg ik even een knal voor m’n kop...