Ik heb alleen maar met papieren. En idd zat correcte met papieren ook.
Hier was uier weer wat geslonken. Nu nog even buiten gezet in de paddock want ze is ook weer wat aan de dunne. Veulentje ook trouwens. Heb alleen maar konten gepoetst. We hadden wel nog een mini harsje
Ik heb hier ook tussen mijn minipaardjes met papieren een HTK shet lopen die toevallig wel het veelzijdigste is van allemaal.. Bereden, betuigd en dadelijk ook nog mama
Hier spreek ik jullie wel weer met Kerstmis ofzo want die Bo pfff ik kan der wel iets... Uier is slappe hap geworden, maar wel nog steeds wittige melk...
nou ik vind haar dus idd ook dikker maar haar buik nu ook veel ronder ogen.
duim dat Bo snel gaat en jij je nachtrust weer hebt.
suffie
Geplaatst: 04-05-15 20:20
Ik zie wel een verandering aan de buik van Aagje, het veulen zal gedraaid zijn. En er zijn weer prachtige veulentjes geboren. Fijn dat het met Luna nog steeds goed gaat en dat de wond mooi lijkt te genezen! En wat een prachtig gezicht, al die ()Olleke merries met hun veulentjes Prachtige kudde zo bij elkaar!
Vandaag is mijn andere merrie drachtig gescand van Christiano. Ze is uitgerekend op 13 maart 2016. Ik ben zo blij, want het heeft vorig jaar veel moeite gekost om deze merrie drachtig te krijgen, wat uiteindelijk niet gelukt leek te zijn. Achteraf bleek ze wel drachtig te zijn en heeft ze in september een tweeling verworpen. Nu dus een nieuwe ronde en meteen in een keer drachtig. Luna is een Laureus en Christiano een Coriano, beiden Duits bloed.
hier vanavond nog niet veel verschil gezien. eet goed
moet wel zeggen dat ik ze in haar flanken wel wat vermagerd vindt.
zal morgen eens foto's van haar poep nemen
die klink verandert hier ook steeds dus daar hou ik geen rekening mee
vandaag voor de eerste keer mij gewaagd om aan haar spenen te komen. liet ze zonder probleem toe maar kreeg er wel niks uit
zal straks nog wat foto 's van de uier plaatsen
onley
Geplaatst: 04-05-15 20:56
Leuke veulens weer geboren
Hier nog steeds niks maar volgens mij weer een mini harsje..
Fotsy
Geplaatst: 04-05-15 21:06
gefeliciteerd Arianne met number 2
ook rosemarin gefeliciteerd
inowa vind aagje nog dikker worden, ze ziet er echter wel heel goed uit
spannend bij onley mini harsje
en rockey melk dat kan niet lang meer duren, ze geven storm hier en Lily is ook geboren in een storm
Pretty, Vera anders dan anders?
goed dat Luna blijft beteren, heel goed zelfs.
ook neon maakt haast
onze toppers had mijn merrie ook alle dagen, soms gerimpeld soms uitgerekt, zegt in haar geval niks, kling was nog steeds normaal de dag dat ze beviel en zelfs minuut na bevalling zag je er niks aan.
papieren, geen papieren, soms voorstander soms niet, in shetjes op zich, al eentje gehad met geblokkeerde knieen op 12jarige leeftijd en hoefrot en ... en twenter en stamboek, en dan hengstje staan die mega kan bewegen en goeie voeten en ... dus tja wat moeten we daar dan van denken
Even snel doorheen gelezen, wat een veulentjes, iedereen gefeliciteerd!!
polleman
Geplaatst: 04-05-15 21:20
Bonny_CT klopt heb even gekeken net.
Diane_Basje dankjewel, ik voel me eigenlijk bijna altijd schuldig als ik er 1 vergeet . en nu kan het nog straks als ik moet waken word het misschien allemaal lastige. ga gerust door met baby spam echt geweldig.
inowa voor je het weet is het zo ver en heb jij ook je veulentje!
rockey hier heel kort s `middags 5 uur ging ik even naar huis en had ze ent hars, en s `avonds om 21:15 was ik op stal en had ze lekende melk. 10 over half 10 geboren.
l0esje21 gefeliciteerd jammer dat je er niet bij kon zijn, maar het lange wachten is beloond. gaat alles goed met moeders en kind? en weet je al wat het is?
Cemlys geweldig!
Arianne gefeliciteerd met de geboorte van je veulens, lekker zo met zijn alle in get weiland.
Hannepan met wie is er wat vervelends gebeurd met je paard of stal eigenaar? je mag altijd PB als je het niet hier neer wil zetten, en het toch kwijt wil aan iemand.
inowa wat ziet ze er goed uit. buik lijkt inderdaad gezakt.(ronder geworden beneden)
Luna2006 wat fijn dat Luna het zo goed doet.
Rosemarin gefeliciteerd.
OnzeToppers lekker rollen naar het douche
Lauura ik reken 340 dagen. al denk ik niet dat ze dat deze keer ook weer ga redden. vorige veulen kwam met 320 dagen.
Dustinlover ze wacht denk ik op mooi weer
suffie gefeliciteerd en wat fijn dat ze in een keer drachtig is geworden.
_Karin
Geplaatst: 04-05-15 21:27
Loesje21 en Rosemarin gefeliciteerd met de veulentjes.
Ik heb even een vraagje Vorig jaar heeft Donna (welsh a pony) ook een veulen gekregen maar die is echt heel schuw geweest. Van Donna mocht ik alles doen maar het veulen was angstig en schuw. Ik wilde het niet forceren en iedereen zei dat komt nog wel maar eigenlijk is ze pas makker geworden toen ze 3 maanden was en heel ziek werd. Gelukkig kan ik haar nu wel gewoon benaderen al is ze nog altijd wel op haar hoedde. Hiervoor heb ik alleen maar shetveulentjes gehad en die waren altijd gelijk al heel makkelijk en kwamen ook altijd gelijk al naar je toe. Kan ik iets doen om dit te voorkomen of is het gewoon afwachten?
Karin mijn ervaring is dat het per veulentje verschillend is.. Shottie komt ook niet naar mij toe, heel soms als we aan tafel zitten dan komt hij wel eens maar verder niet.. Jolene was vorig jaar ook niet te aaien of iets en dat kwam wel beetje door moeders.. Toen is Vici geboren(al Empty's veulens tot nu toe komen zo naar je toe) en die nam haar beetje op sleeptouw.. En Rum is pas makkelijk en lief geworden toen hij van mama af ging
Cemlys
Geplaatst: 04-05-15 21:35
onley schreef:
Leuke veulens weer geboren
Hier nog steeds niks maar volgens mij weer een mini harsje..
[ [url=m/sgVHjN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe lang heb je al harsjes?
l0esje21
Geplaatst: 04-05-15 21:36
Bedankt voor de felicitaties!
Dat bevallen werkt aanstekelijk. Ook Tinka is bevallen. Twee merries op 1 dag! Wat wil je nog meer.