@ Adriana: tja, die buik he?

@ Marijkeee: welkom hier! Leuk paard overigens

Tietjes schoonmaken: mits ik warme handen heb en er al kriebelend er naar toe gaat vind Fayette het heerlijk. Kom ik er met mijn koude jatten onaangekondigd aan dan kan ik een chagrijnige blik en een omhoog getrokken achterbeen verwachten

@ twinkel: komend weekend in de buurt bij ons dus?

@ Siggy: Fayette krijgt op dit moment 's ochtends driekwart kg Tinkerbrok en 's avonds een kwart kg merriebrok + half kg Tinkerbrok + kwart kg muesli en verder onbeperkt hooi. Hier doet ze het op het moment goed op. Die aantallen die op die zakken worden aangegeven zijn idd meer geschikt voor de warm- en volbloedjes onder ons. Gewoon op het oog voeren is het beste. Fayette zit op het moment hartstikke goed in d'r vel dus voorlopig houd ik het nog zo.
@ Fleda: Fleur heeft een mooi buikje hoor!

@ Bella: Saskia begint idd een mooi buikje te ontwikkelen nu.
@ amandekè: ik blijf het lastige vinden om er wat van te zeggen met al dat hoor maar ze heeft toch zo van boven gezien een aardig buikje bij zich.
@ Nadine:

@ MarijeR: wat een watjes zeg

@ IS:

@ ChristaMoor: oppassen? Hahahaha, ik denk niet dat ik boven aan het lijstje zal staan aangezien we een uur rijden met de auto van elkaar vandaan wonen

Oeh... Terra heeft nog een bescheiden buikje zeg! En dat voor 9.5 maand dracht

@ Nimber: het gaat dus spannend worden rond Hinke?
Verder hier weinig te melden. Afgelopen maandag nog een half uurtje 'droog' gemend en dinsdag Fayette wat in het rond geslingerd. Deze keer had ze iets minder aandrang van mijn kant nodig om op gang te komen maar na een minuutje of 20 draven was ze toch al wel moe