Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
waar zijn ze?
We hebben Odess nu dicht bij huis in een weitje staan, gescheiden van haar maatje. (ze kunnen elkaar wel zien) Ik ben zo de hele dag weg, en mijn ouders kunnen haar dan toch goed in de gaten houden! Haar vulva ziet eruit alsof hij er zo uit kan komen vallen
, dus je weet maar nooit!
terwijl ze eerder nooit schuurde
, om vervolgens in een sukkeldrafje naar de andere kant van de wei te rennen, waar ik haar weer mocht komen ophalen....
! Tja, je hoeft mij maar ergens neer te leggen en ik slaap
Ze ging wel soms liggen en heeft ook wel eens een kreunend geluid gemaakt, maar niet zoals vrijdag dat ze het echt heel zwaar had. Ik ga vannacht wel eerst even kijken hoe ze er bij staat, want als ze zoals gister is blijf ik niet weer waken. Ik ben morgen vrij, dus dan kan ik ook om 6 uur ofzo er uit gaan om te kijken en dan daarna m'n bed weer in.
:
Odess schreef:Ow trouwens, ik heb jr. gister tekeer zien gaan! Voor het eerst in anderhalve week! Pfew, ff een opluchting!
.
!!
Quirina is bevallen om 02.30u op 4 april 2005 

!! Ohhhh ... dat wordt genieten!
Ik ben momenteel de foto's aan het uploaden dus ze komen er aan
Het is wel een fris veulentje hoor
Ze kwam er maar pas uit en ze begon al te spartelen om recht te staan en ze hinnikte direct en ze liep voor je het wist rond in de stal al bokkend
Schattig veulen
Foto's zijn er zo

IngLio schreef:Helemaal goed Quirinake!
Van harte gefeliciteerd met de kleine!!!
En ben natuurlijk heel benieuwd naar je foto's van mini-Quirina!!!
Maar goed dat je bent gaan waken
Forpreza-D; dat klinkt Chique-de-freak!!! NRPS?
Foto's komen eraan 
Ik had iets in de gaten rond half twee...schrapen en blazen en haar kont in de lucht samen met haar staart...Ik heb tot half drie staan kijken en toen kwam onze Forpie eruit 

? Schatje niet?
Sjen schreef:Hahah, in Begie natuurlijk met een B.
maar was het trouwens een makkelijke bevalling? Omdat je zegt dat hij er zo uit kwam.
Dus ikke happy 
hihi
Sjen schreef:Echt helemaal super, hij ziet er echt mooi uit en fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat hij nu al zo goed mest enzo!
Geniet ervan
Ja ik vind het ook super dat ze veel mest enz...Anders kwamen daar nog eens problemen bij, dus geen problemen ivm mesting