Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
baudyh schreef:Zo ons veulen even aangemeld bij het kwpn.
Gewoon ons 110 gefokte veulen door de jaren heen.

, en toen je post erna.. echt die paarden. Daarom vroeg ik aan AM_Horses ook al over die natural feeding bakken, die heb ik ook maar zie daar echt weer de meest onmogelijke dingen meegebeuren. Gelukkig niks aan de hand verder!

haal ik ze uit de paddock, spoel ik haar benen af. Dacht ik al hmm dat ziet er wat raar uit. Ja een wondje. Op zelfde been en zelfde hoogte zoals 3 jaar geleden. Het enigste is dat het nu gewoon oppervlakkig is. Het ziet er dieper uit dan dat het is. Netjes schoongemaakt en een flinke klak zalf op gedaan. 3de foto is dus van 3 jaar geleden helemaal ingepakt. En nog een uier foto van na het buiten zitten. Uier blijft momenteel na beweging weer leger. 

Het is ook gewoon een ontzettend koddig ventje
Wil je een roepnaam die op de naam lijkt of gewoon een random naam? Super schattig die foto's met Undercover op je schoot
Heerlijk genieten zo.
Maar inderdaad snap wel na al die medicatie toedienen dat hij er klaar mee is. Hoe is het nu met zijn beentjes?
De ene erger als de ander. Bv Daisy is echt zo een ontzettende smeerkees. En dan bv Lexie is altijd mega zuiver. Je merrie heeft dus duidelijk last van haar hormonen
Benieuwd hoelang je trainingspaard het nog gaat volhouden. Ben ook wel heel benieuwd of de bevalling makkelijker gaat omdat zij dus een goede conditie heeft nu.
Hij is ook degene waar ik mijn handen het meeste aan vol hebben zullen we maar zeggen
Het begint voor jou nu ook echt te korten he
. Wij laten de netten gewoon hangen maar gebruiken ze even niet als ze pas geboren zijn. De merries zijn nogal lomp ermee soms
Pas als het veulen een paar weken oud is doe ik het hooi terug in de netten. Scheelt wel echt een hele boel als het hooi in het net zit kwa verkwisting en hoelang ze er mee doen. We hebben ooit 1 jaarling gehad die met kappen uit ongeduld erin hing. Maar die bleef vervolgens gewoon staan tot we zijn been eruit konden tillen. Buiten in de weides hebben we nu grote hooibakken waar een gans pak hooi inkan. Ook super handig, want ze knoeien niet zoveel.
Veroon heeft er nog zin in zo te zien
Ben heel benieuwd naar de foto's.